Annons:
Etikettnatur-och-vetenskapsprogram
Läst 1975 ggr
[Mustangcab]
2013-09-14 11:32

Japansk natur

En serie i 2 delar om japans natur.

"Japansk naturserie från 2011. Avsnitt 1 av 2. Japans lövskogar liknar inga andra. De förenar regnskogens artrikedom med våra skogars lövfällning om hösten. Och den föregås av en färgprakt utan motstycke."

Annons:
[Mustangcab]
2013-09-22 11:22
#1

Ni som såg förra avsnittet ikväll är det dags igen för det andra och sista.

"Japans vatten är lika varierade som dess skogar. Där varma och kalla havsströmmar möts exploderar livet och drar till sig långväga gäster som valar och delfiner." från tv.nu

Jag vill varmt rekommendera detta. Det finns 180 arter av djur som är helt specifika för just Japan.

AnnaMoonshadow
2013-09-24 14:30
#2

vilken kanal gick programmet på? lät intressant och tänkte att det kanske fortarande går att se på nätet 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2013-09-24 14:30
#3

vilken kanal gick programmet på? lät intressant och tänkte att det kanske fortarande går att se på nätet 🙂

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Mustangcab]
2013-09-24 15:08
#4

SVT  2 omn jag borde ha skrivit😞

AnnaMoonshadow
2013-09-24 16:25
#5

hehe ingen fara😃då borde den ju finnas på svtplay! Det ska jag kika på, tack för tipset!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: