Annons:
Etikettskådespelare-och-tv-personligheter
Läst 525 ggr
monstermash
2013-09-01 13:49

Här gör Eric Saade debut med vädret

"Artisten Eric Saade skolade snabbt om sig under söndagsförmiddagen när han gästade "Nyhetsmorgon" i TV4.

Den populäre artisten blev för ett ögonblick meteorolog.

Detta efter att i direktsändning ha lovat att vara stand in för Sophia Nilsson, som är den ordinarie väderpresentatören.

"Hahahaha I'm a man of my word.. #VÄDRET snart", skrev han på Twitter inför debuten.

"Lite lyckligare"

Klockan 11.19 klev han in rutan och inledde med att berätta att Skåne och Helsingborg skulle få det blåsigt.

– Så mitt tips är att ta in utemöblerna och eventuella katter.

Eric gick snabbt vidare till Stockholm som han beskrev som lite soligare, mindre vindar och mindre regn.

– Vi är lite lyckligare här uppe.

"Skatta oss lyckliga"

Han gick därefter vidare till att de norra delarna av Sverige skulle fortsätta få regn och cirka 12-14 grader. Men självklart hade han ett litet peptalk till befolkningen där:

– Vi ska skatta oss lyckliga för Norge fick det mesta skitvädret."

Rekommenderar starkt att ni ser videon, precis min humor XD

Annons:
[Mustangcab]
2013-09-01 17:03
#1

Men inte mycket till väder för resten av landet😃

monstermash
2013-09-01 19:10
#2

Hahaha "mitt tips är att ta in utemöblerna och alla eventuella katter"… Känner ingen som tar in sina utemöbler för att det regnar 😃

[Mustangcab]
2013-09-01 19:28
#3

# 2 Inte jag heller då våra står under tak😃Katter tar jag däremot in när det regnar.

monstermash
2013-09-01 19:31
#4

Vi tar aldrig in våra, men hade de inte klarat att stå ute i regn hade det inte varit utemöbler heller… ;)

[Mustangcab]
2013-09-01 19:41
#5

Det beror på vad de är tillverkade av. Våra är i trä och det mår inte så bra av stå utomhus i ur och skur. Min man slipade ned lacken och lackade om dem i somras.

monstermash
2013-09-01 19:44
#6

Vi har både trä och plast. Dock åker de in under vintern, men annars står de ute dygnet runt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: