Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Skådespelare och TV-personligheter

Här gör Eric Saade debut med vädret

2013-09-01 13:49 #0 av: monstermash

"Artisten Eric Saade skolade snabbt om sig under söndagsförmiddagen när han gästade "Nyhetsmorgon" i TV4.

Den populäre artisten blev för ett ögonblick meteorolog.

Detta efter att i direktsändning ha lovat att vara stand in för Sophia Nilsson, som är den ordinarie väderpresentatören.

"Hahahaha I'm a man of my word.. #VÄDRET snart", skrev han på Twitter inför debuten. 

"Lite lyckligare"

Klockan 11.19 klev han in rutan och inledde med att berätta att Skåne och Helsingborg skulle få det blåsigt.

– Så mitt tips är att ta in utemöblerna och eventuella katter.

Eric gick snabbt vidare till Stockholm som han beskrev som lite soligare, mindre vindar och mindre regn.

– Vi är lite lyckligare här uppe.

"Skatta oss lyckliga"

Han gick därefter vidare till att de norra delarna av Sverige skulle fortsätta få regn och cirka 12-14 grader. Men självklart hade han ett litet peptalk till befolkningen där:

– Vi ska skatta oss lyckliga för Norge fick det mesta skitvädret."

Rekommenderar starkt att ni ser videon, precis min humor XD

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-09-01 17:03 #1 av: [Mustangcab]

Men inte mycket till väder för resten av landetSkrattar

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-09-01 19:10 #2 av: monstermash

Hahaha "mitt tips är att ta in utemöblerna och alla eventuella katter"... Känner ingen som tar in sina utemöbler för att det regnar Skrattar

Anmäl
2013-09-01 19:28 #3 av: [Mustangcab]

# 2 Inte jag heller då våra står under takSkrattarKatter tar jag däremot in när det regnar.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-09-01 19:31 #4 av: monstermash

Vi tar aldrig in våra, men hade de inte klarat att stå ute i regn hade det inte varit utemöbler heller... ;)

Anmäl
2013-09-01 19:41 #5 av: [Mustangcab]

Det beror på vad de är tillverkade av. Våra är i trä och det mår inte så bra av stå utomhus i ur och skur. Min man slipade ned lacken och lackade om dem i somras.

Anmäl
2013-09-01 19:44 #6 av: monstermash

Vi har både trä och plast. Dock åker de in under vintern, men annars står de ute dygnet runt.

Anmäl