Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Dokusåpor och reality TV

Premiär: Lyxfällan

2013-08-29 13:26 #0 av: Jess89

Ensamstående fyrabarnspappan Mikael är framgångsrik företagare och har en inkomst som motsvarar mer än två normala familjers. Lyxfällans experter tror inte sina ögon när de inser att Mikael trots sin skyhöga inkomst går back varje månad och har haft över 30 ärenden hos Kronofogden de senaste åren.
– Det här är det värsta vi sett i Lyxfällan, utbrister Patrick Grimlund. 

Programmet sänds klockan 20.00 på TV3.

Källa: TV3

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-08-29 18:34 #1 av: [Mustangcab]

Så bra att du skrev så slapp jagSkrattarDet är ett av mina favoprogram.

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-08-29 21:32 #2 av: [Mustangcab]

Stackars man. När Lyxfällan var klar med honom så fick ha inte ut mer än 55.000 kr i månaden nettoGapskrattar

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-08-29 21:57 #3 av: Jaguar_

FAAAAAAAAAAAAAN detta missade jag för att jag var lat och sov...fyyy...älskar kolla på lyxfällan ju Ledsen Vet någon när reprisen går???

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Anmäl
2013-08-29 22:24 #4 av: Jess89

#3 du kan se klippet på TV3play.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-09-07 17:51 #5 av: [Mustangcab]

Det senaste avsnittet var bedrövligt. Hon "spontanköpte" ett hus utan att han visste om det dessutom så var det inte besiktat och det skulle kosta runt 1/2 miljon att göra åt det.

Nog för att det har hänt jag  passat på att byta bil medan min var ute till sjöss men vi hamnar inte i Lyxfällan för det och han ser inte ledden ut hellerGapskrattar

Anmäl
2013-09-09 01:41 #6 av: Tarotstollan

Har missat dessa avsnitt då jag tittat på annat, men har sett många avsnitt av de tidigare säsongerna. Ibland undrar man vad dessa människor tänker med eller rättare sagt de tänker inte alls!

Anmäl
2014-02-26 11:27 #7 av: [Mustangcab]

"Svensk livsstilsserie från 2014. Säsong 16. Avsnitt 1 av 12. Patrick Grimlund och Magnus Hedberg fortsätter sin envisa kamp mot privatekonomiskt oförstånd. Även 2/3.

Programledare: Magnus Hedberg.." källa tv.nu

Imorgon i SVT 3 kl 20.00

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.