Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1087 ggr
monstermash
2013-08-23 10:41

Liseberg kan bli reality-serie

Lisebergs chef Andreas Andersen bekräftar för GP att produktionsbolaget spelat in material under sommaren, men att det ännu inte gjorts något pilotavsnitt.

Han har sett produktionsbolagets trailer och trots att konceptet ännu inte är färdigt så tas projektet emot med öppna armar av Andersen.

- Självklart vore det jättekul om det blir av, säger han till Göteborgs-Posten.

Det är Kanal 5:s "Ullared" som varit förebilden för produktionsbolaget. Det innebär att tittarna kommer att bli bekanta med personal som jobbar på nöjesparken och även med besökare.

Har vad som krävs

Henrik Stenlund, vd för Strix Q, anser att Liseberg har vad som krävs för att gå hem i stugorna.

- Absolut, jag tycker att det är en glad och lustfylld plats med många roliga personer, säger han till Göteborgs-Posten.

Mer än så vill inte Stenlund avslöja, utan avvaktar tills ett beslut är taget gällande om det blir en tv-serie eller inte på Liseberg.

Källa

Annons:
monstermash
2013-08-23 10:42
#1

Vad tycker ni?

Själv gillar jag serien Ullared, men har svårt att se hur Liseberg ska kunna bli lika stort. Ska de filma människor som står i kö till attraktionerna då eller? För det är trots allt oftast det man får lägga all tid på när man är på Liseberg. 😉

[Mustangcab]
2013-08-23 21:54
#2

# 1 Instämmer vad du säger. Jag ser gärna på Ullared, Liseberg besöker jag hellre själv.😃

Jess89
2013-08-24 06:38
#3

Håller med er andra!

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Upp till toppen
Annons: