Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Premiär: Stalkers

2013-08-21 19:35 #0 av: Jess89

I höstens första Stalkers möter vi Valbone och hennes familj som har en våldsam galning på halsen. I tre år har den unga kvinnan trakasserat och hotat familjen. Hon har till och med hotat att döda deras barn.

Missa inte premiären av stalkers klockan 21.00 på TV3.

Är det någon som kommer titta?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-08-22 15:13 #1 av: monstermash

Jag tittade, följer Stalkers överhuvudtaget. Jättebra att de belyser problemet och att det ofta löser sig för de deltagande! :)

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-08-22 16:33 #2 av: Jess89

Jag tittade också och tycker det är ett  väldigt intressant program.

Anmäl
2013-08-24 19:56 #3 av: Tarotstollan

Ja, jag följer den serien. Kan vara bra att veta vad som händer runt omkring oss utan att vi vet om det. Det verkar ju kunna hända vem som helst!

Anmäl
2013-08-25 18:58 #4 av: [Mustangcab]

Missade tyvärr första avsnittet.Ledsen

Medarbetare på Britter i fokus, Dokumentärer i fokus, Neurologiska sjukdomar i fokus

Anmäl
2013-08-25 19:15 #5 av: Jess89

#4 Avsnittet går alltid och se på tv3play. Glad

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.