Annons:
Etikettunderhållningsprogram
Läst 1591 ggr
monstermash
2013-06-08 13:32

Prinsessbröllop!

Idag gifter sig prinsessan Madeleine tillsammans med sin Christopher. Flera kanaler kommer att sända från och om bröllopet idag. I denna tråden diskuterar vi allt om bröllopet.

SVT1 15:00 - 17:50 "Direktsänt kungligt bröllop. Bröllopet i Slottskyrkan mellan prinsessan Madeleine och Christopher O'Neill samt brudparets kortege och gästernas ankomst till Drottningholm. Fortsätter i SVT2"

SVT2 16:00 - 17:00 Prinsessbröllopet "Teckenspråkstolkad direktsändning från bröllopet i Slottskyrkan mellan prinsessan Madeleine och Christopher O'Neill."

SVT2 Prinsessbröllopet 17:50 - 20:00 "Direktsänt kungligt bröllop. Bröllopet i Slottskyrkan mellan prinsessan Madeleine och Christopher O'Neill samt brudparets kortege och gästernas ankomst till Drottningholm."

TV4 Prinsessbröllop 19:30 - 19:55 "Svenskt magasin från 2013. Rapportering från festligheterna efter prinsessan Madeleines bröllop med Christopher O'Niell. I en studio i slottsparken på Drottningholm befinner sig Kristin Kaspersen med bland andra modeexperten Emilia de Poret och TV4:s kungaexpert Elisabeth Tarras-Wahlberg.

Annons:
Bananbullar
2013-06-08 13:37
#1

Jag är mest intresserad av kläderna. När jag har sett dessa kan jag gå och göra någonting annat. 😃


LinaLj
2013-06-08 13:40
#2

#1 Samma här 😃

Nicollan
2013-06-08 16:39
#3

Så vacker Madeleine är i sin klänning :)

Estelle stjäl mycket uppmärksamhet också, så himla söt! Men lite jobbigt skulle jag tycka att behöva ha sånt fokus på sig längst fram vid brudparet..

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Bananbullar
2013-06-08 17:08
#4

Jag tycker att Estelle gjorde bröllopet lite roligare. 🙂


monstermash
2013-06-08 18:47
#5

#1 & #2 - Vad tyckte ni om kläderna nu då? 😉

#3 - Ja, Madeleine strålade verkligen i sin brudklänning! 🙂 Skulle aldrig vilja gifta mig så offentligt som dem gjorde, men allting flöt på utan några missöden vad jag kunde se!

Bananbullar
2013-06-08 19:18
#6

Jag tycker det var många fina klänningar :)


Annons:
monstermash
2013-06-11 19:58
#7

"Musikalstjärnan avslöjar varför Chris ville att han skulle sjunga "The first time ever I saw your face" i kyrkan.

Peter Jöback lärde känna prinsessan Madeleine genom sitt arbete med organisationen "Childhood" och för sex månader sen tillfrågades Peter av prinsessan om han ville sjunga på deras bröllop.

Nu avslöjar musikalstjärnan att det var den amerikanska mannen Chris O'Neill som fick äran att välja vilken låt han skulle sjunga i kyrkan.

– Vi har träffats flera gånger och diskuterat låtval. Till slut var det Chris som bestämde att han ville ha den här låten, det var så han kände första gången han såg Madeleine, säger Jöback till Expressen.

Peter Jöback tror på en lycklig framtid för det nu gifta paret.

– Det var så fint att han visade så mycket känslor i kyrkan och att han var så rörd. Det är ett bra tecken, säger han."

Källa

Jess89
2013-06-11 21:49
#8

Jag hade inte tänkt och se giftemålet (hade ingen koll på att det skulle vara). Men så är det när man är dåligt uppdaterad kring det som händer i världen. 🙂 Men när det ändå stod på tvn så blev det att jag kikade lite. Jag personligen skulle inte vilja ha så mycket folk och uppmärksamhet när jag gifter mig, eller vad säger ni andra?

Det är otroligt fint med stora bröllop men de lär kosta därefter.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Nicollan
2013-06-11 22:08
#9

#8 Håller med, det måste vara nervöst att bara stå framför sin egen och sin partners släkt och vänner.. men tänk att allt filmas så hela världen kan se det live! Jobbigt värre.

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Upp till toppen
Annons: