Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2488 ggr
-Cissi-
2013-05-25 19:40

Jag dog men överlevde

Hej är det nån som kan hjälpa mej med vad den här serien heter på riktigt? den heter inte I died but survived hittar iaf ingen info om den med det namnet

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
monstermash
2013-05-25 21:23
#1

Ett tips, berätta vad serien handlar om så kanske någon kan hjälpa dig. 😃

-Cissi-
2013-05-25 22:11
#2

Qoute 

Om människor som upplevt nära döden-upplevelser. De har bokstavligen dött och sedan kommit

tillbaka

till livet. Personerna berättar sina historier, likväl som de anhöriga som var på plats och fick dödsbudet. Dessutom berättar medicinsk personal om sina upplevelser av och med dessa överlevare.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

monstermash
2013-05-25 22:56
#3

"Det var inte meningen att jag skulle finnas" eller något liknande heter den väl om jag inte minns fel? "Jag ska inte finnas här egentligen." något liknane. iaf på svenska.

-Cissi-
2013-05-25 23:14
#4

Nä den heter jag dog och överlevde på svenska visas på tv4+ om jag inte minns fel, den är ju på engelska så då borde den ju ha ett engelskt namn oxå..

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Jess89
2013-05-26 02:48
#5

Osäker på vad du menar då jag tyvärr inte har kanalen. Vet du vilken dag det brukar sändas? I så fall kanske man kan lista ut det genom att titta i tvguiden. Eller kan det vara så att serien inte sänds?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

-Cissi-
2013-05-26 08:44
#6

#5 Vet inte vilka dagar den brukar sändas på men såg den igår kl4.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
[Tuulikki]
2013-05-26 12:12
#7

Vad för miljö är det?

För det finns ju "I shouldn't be alive" på t.ex Animal Planet. Är det något liknande det?🙂

Tarotstollan
2013-05-26 17:52
#8

Är lite osäker på vilken tid och kanal du menar. 4+ är ju numera 7an och igår kl 16 gick ju "Hela England bakar". Kl 04 på morgonen gick ju "Ghost Hunters", enligt min TV-tidning.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

-Cissi-
2013-05-26 19:07
#9

Jag har hittat namnet! :)  den heter I survived.. beyond and back Tror sista avsnittet gick idag :P det var min mor som ville ha lite hjälp :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Jess89
2013-05-26 20:49
#10

Bra att du hittade vad du letade efter. Gick det på 7an eller var det en helt annan kanal? tänkte om andra är intresserade.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

-Cissi-
2013-05-26 22:08
#11

tv4 fakta :) Tror dock att det inte sänds mer :/

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Nicollan
2013-06-08 13:38
#12

Vill bara säga att för er som är intresserade så finns det några klipp på youtube, sök bara på "I survived beyond and back" :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

monstermash
2013-06-09 16:45
#13

#12 - Bra tips! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: