Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1674 ggr
Jess89
5/22/13, 7:41 PM

House

Finns det någon här som följer serien House?

Vad tycker ni om serien?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Tarotstollan
5/22/13, 7:59 PM
#1

Har sett många avsnitt och jag tycker att den serien har varit ganska kul.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

TurboFart
7/29/13, 4:09 PM
#2

En av de bästa serierna lätt. Såg alla säsonger på ca 2 månader i höstas, ångrar ingenting! :D

http://hannnafoto.blogg.se

Jess89
7/29/13, 4:38 PM
#3

Håller med er men har fastnat i säsong 3 eller 4 men ska se igenom alla säsongerna. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

[japptravare]
7/30/13, 12:58 AM
#4

Jag var ett stort "fan" under dom första säsongerna ^^
Sen tröttnade jag vid säsong 4 när House "team" bytades ut.
Sen återvände dom ju, men vid det laget hade man kommit ifrån det lite ^^
Men säsong 1-3 pryder min bokhylla fint ;)

TjockaBerta
8/2/13, 8:34 PM
#5

Håller med #4. Jag gillar serien men kom liksom av mig när det kom nytt folk.

>>>Malum domesticum<<<

Vilsen M.S
5/18/16, 9:35 AM
#6

Hej igen! Nu är det ca 3 år senare sedan någon skrev i det här inlägget. Jag tänkte lyfta den här igen. Är det fortfarande någon som är intresserad och tittar på house?

Jag själv tittade på den när den gick första gången på 4:an men tröttnade på den eller tappade intresset. Nu har jag återfått intresset igen för den när den började gå på tv4 guld, men tydligen gick sista avsnittet igår så vad ska jag göra nu? Kanske den börjar om någonstans på en annan kanal, man vet aldrig.

I alla fall tycker jag att det är en väldigt humoristisk och bra serie. Gregory House är en riktig galen och intelligent läkare som retar upp sina kollegor men de väljer ändå att ha honom kvar bara för att han är en bra läkare. Han har också bra och mjuka sidor som jag gillar t ex när han tog sig an Cuddys dotter och verkligen lekte med henne och brydde sig om henne. Ett annat exempel på hans mjukhet är hans relation med Wilson, speciellt när han hjälpte honom med behandlingen av cancertumören. Han ville verkligen inte mista sin vän trots att han behandlade honom illa emellanåt, och Wilson i sin tur gillade house😃. En konstig relation hade dom men ändå var det vänskap som gällde mellan dom två vilket jag tyckte var intressant.

I alla fall jag kommer att sakna serien, men serien lever vidare om man tittar på reprisen eller köper hela serien om man har råd vilket jag inte har, suck!

Annons:
Stallmima
6/27/16, 6:56 PM
#7

Jag gillar House, har inte sett alla men funderar på att börja se den från första avsnittet   👍

Upp till toppen
Annons: