Annons:
Etiketttävlingar-och-tv-galor
Läst 1779 ggr
monstermash
5/21/13, 8:52 PM

Finalen i ESC

Såg du ESC? Vad tyckte du om finalen?

Annons:
Jess89
5/22/13, 3:00 PM
#1

Ni som inte såg finalen: Hur kommer det sig att du inte såg finalen?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

monstermash
5/22/13, 4:58 PM
#2

Jag såg inte finalen eftersom det inte intresserar mig så mycket. Dessutom krockade det med ishockeyn som jag prioriterade utan att tveka då ishockey står mig varmare om hjärtat. :) Jag gillar utslagstävlingarna i Melodifestivalen, men Eurovision har jag lite svårare för. Jag hade dock tittat om det inte krockat med ishockeyn.

Jess89
5/22/13, 6:47 PM
#3

Jag såg inte heller finalen då det inte intresserar mig.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Honestyisdead
5/22/13, 7:46 PM
#4

Såg finalen eftersom det är tradition. Var väl inget speciellt med den, men jag gillade sången som Petra sjöng om svenskt 😃

Tarotstollan
5/22/13, 7:55 PM
#5

Såg finalen och tyckte att den var bra. Gillade dock inte att de inte röstade färdigt innan de började visa Danmarks sångerska och diskutera att Danmark vunnit.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

monstermash
5/23/13, 11:04 PM
#6

#5 - Men vad trist!

Annons:
dextrosol
5/28/13, 9:42 PM
#7

Såg finalen, gillar inte hur de presenterade vinnaren innan alla länder röstat klart, tycker det blev tråkigare att se de sista länderna dela ut rösterna.

Tyckte Petra Mede var usel i semi 1, bättre i semi 2 och rätt ok i finalen, Eric Saade tycker jag inte passar som programledarassistent.

Älskade mellanakten om Sverige, känner igen en del som ex. skämtet om leenden på tåget och köer xD

[japptravare]
7/15/13, 2:34 PM
#8

Den konstigaste ESC genom tiderna 🤔
Hur kunde Irland komma sist?
Hur kunde Rumänien komma på topp 10 och inte Robin?
Hur kunde Grekland komma topp 5?
Hur kunde Danmark vinna? (Danmark var storfavorit och absolut inte dålig, men det fanns ändå bättre)

Upp till toppen
Annons: