Annons:
Etiketttävlingar-och-tv-galor
Läst 1450 ggr
monstermash
5/21/13, 8:49 PM

Vann rätt ESC?

Danmarks bidrag vann i ESC. Tycker du att det var en värdig vinnare? Om inte, vem borde tagit hem segern?

Annons:
mallabralla
5/21/13, 8:53 PM
#1

jag röstade ja, men anser dock att Ukraina hade varit lika värdig vinnare

Sajtvärd på Perser iFokus

Honestyisdead
5/22/13, 7:47 PM
#2

Jag gillade den låten. Hade ju hellre sett Sverige vinna, men vår låt var bara bra i refrängen tycker jag.

Tarotstollan
5/22/13, 7:57 PM
#3

Värdig vinnare men det fanns många låtar som var lika bra. Så det gick på ett ut, vilket land som vann.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

MoaL
5/23/13, 11:19 AM
#4

Jag tycker Sveriges bidrag i år var fullständigt uruselt, det var hur många bidrag som helst som var bättre än Sverige. 

Ukrainas låt var bra, men inte en sådan där låt som i alla fall jag tycker ska vinna eurovision. Vinnaren ska vara en låt som snabbt sätter sig i hjärnan, är "catchig" och som man lätt nynnar med i, och det tycker jag absolut att Danmark lyckades med. Jag tycker utan tvekan att Danmark var en värdig vinnare. Jag gillade musiken också, flöjten och trummorna blev maffigt. ^^

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Spruca
5/26/13, 9:39 AM
#5

Om jag får vara ärlig tycker jag att hon härmade Loreen lite :/ Men annars är hon ju helt ok. Gillar dock Grekland och Norge mest :)

Spruca

 

dextrosol
5/28/13, 9:14 PM
#6

Schweiz var min favorit i år, tycker det var synd att den åkte ut i andra semin, Danmark var min andrahands favorit och jag är riktigt glad att den vann, speciellt med tanke på att Emmelie de Forest (sångaren) var helt okänd från början och vinner en av världens största musiktävlingar.

Fattar inte hur Irland kunde komma sist och Ungern så långt upp, trodde dock att Sverige skulle komma 10:a

Annons:
Honestyisdead
5/28/13, 9:17 PM
#7

#5 På vilket sätt tycker du hon härmade Loreen?

[Tuulikki]
5/28/13, 9:20 PM
#8

Tycker denna är kul😊

leemland
5/28/13, 9:32 PM
#9

Tacka vet jag Island. Helt underbar är den ju :) Dom skulle vunnit !

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Spruca
5/28/13, 9:33 PM
#10

#7 barfota grejen, ja hela uppträdandet… Vet inte riktigt, men jag fick bara lite den känslan xD Men jag tyckte att hon var väldigt bra ändå så det gör inget att hon vann :)

Spruca

 

Upp till toppen
Annons: