Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1256 ggr
Nicollan
2013-05-16 21:38

One tree hill...

Någon mer One tree hill fantast som saknar serien? ❤️
I 10 år följde jag det, låter ju lite knäppt men helt ärligt så har jag kunnat relatera till så himla mycket och tagit till mig så många bra ord från denna serie. Blir själv lite chockad över hur stor betydelse serien haft för mig under dem åren, känns som man växt upp tillsammans med serien på något sätt..

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
monstermash
2013-05-17 13:27
#1

Det blir ju så enkelt så när man följer en serie i många år. Man tar med sig mycket ifrån den. Jag har aldrig fastnat för OTH däremot, men kollat ibland om det råkar vart på TV när jag bläddrat. :)

nottheonly
2013-05-18 10:42
#2

Jag kollade på OTH, jättebra serie! men jag saknar den inte på det sättet, utan jag tyckte den fick ett bra slut. Men det skulle ju vara roligt att se någon slags spin off-serie med deras barn eller något sånt 😃

Nicollan
2013-05-18 17:43
#3

#1 Ja visst är det så. Gillar nog serier bättre än film eftersom man oftast "lär känna" karaktärerna mer och mer och serien blir oftast mer spännande osv..
Nån annan serie du fastnat sådär riktigt för? :)

#2 Absolut fick den bra slut, kunde inte blivit bättre tycker jag! Och hade den varit längre så hade det kanske blivit trist :P

Ja de skulle vara kul, skulle kanske bli en besvikelse dock om man förväntar sig för mycket.
Men kanske en helt ny serie med samma producent =)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

monstermash
2013-05-18 21:09
#4

#3 - Ja, precis! En film tar slut efter två timmar, medans en serie kan pågå i åratal. Det blir även mer personligt, för man får följa med skådespelarna så länge. Inte heller att allting "kommer på en gång" utan all information om dem sprids ut säsong efter säsong! :) O.C fastnade jag mycket för, gick i typ mellanstadiet när det gick men den serien följer mig fortfarande delvis, iallafall vissa scener.

Honestyisdead
2013-05-22 19:44
#5

Gillade serien oftast, men jag hade väldigt svårt för den ständiga bakgrundsmusiken. Det var aldrig tyst.

Nicollan
2013-05-23 12:18
#6

#5 Jasså? Inte tänkt på det faktiskt.. haha! Men kan nog stämma när jag tänker efter :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Annons:
Jess89
2013-05-23 21:55
#7

Jag tittade på några avsnitt men fastnat aldrig riktigt för serien.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Julip
2013-07-03 22:24
#8

One tree hill tillsammans med O.C är mina favoritserier, saknar dom så in i…! Otroligt bra serier ♥

Upp till toppen
Annons: