Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1161 ggr
Jess89
4/28/13, 1:54 PM

Vad ser du på tv?

När du väl tittar på tvn vad ser du på då?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
Mooniq
4/28/13, 1:57 PM
#1

QI, Top Gear, Navy Cis Ancient Aliens, eller History Channel- gärna om gamla Egypten.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Tarotstollan
4/28/13, 8:12 PM
#2

Mest deckare, serier och filmer.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

monstermash
4/29/13, 1:17 PM
#3

Jag följer inga serier längre, för jag kommer aldrig ihåg när dem går. Men det finns många serier jag tittar på om jag råkar bläddra förbi dem.

Bland annat Morden i Midsomer, men nu är det bara repriser på TV som jag redan sett sådär 2 gånger. Tonårsbossen ser jag också gärna på och försöker att följa.

Förutom det blir det Greys anatomy, CSI, NCIS, Cold case, The big bang theory, Judys domstol, The Vampire Diaries osv. Mest deckare. 🙂

TjockaBerta
4/30/13, 9:19 AM
#4

Jag brukar följa Top Model, Project Runway, Amaizing Race, Biggest Loser och några program till där man ska rösta ut deltagare. Jag tycker det är roligt att se hur folk bär sig åt fast de är i TV. tävlingsmomentet spelar också in.

Sen ser jag Revenge och Grace Anatomy, Desperate House Wifes och det senaste programmet jag börjat se är faktiskt Djurakuten. Helt otippat för att vara jag 😉

Ett tag såg jag allt som hade med vikt och ätstörningar att göra men jag har tröttnat på det nu. Matlagningsprogrammen har jag också fått nog av.

>>>Malum domesticum<<<

[peter54]
4/30/13, 9:54 AM
#5

Just nu är "Unge kommissarie Morse" nr 1 hos oss, men jag tittar gärna på Mästarnas Mästare och Smartare än en femteklassare.

Utöver det blir det Vetenskapens Värld och naturprogram. Alla amerikanska serier går fetbort för min del, avskyr gaphalsprogram 😉

Fridaaaa
4/30/13, 9:58 AM
#6

112-på liv och död
Biggest looser
Djurakuten
Smartare än en femteklassare
Sofias Änglar

mm 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[stblues35]
4/30/13, 6:51 PM
#7

Top Gear,Gold Rush,Moonshiners,Suits,Motor,Morden i Midsommer(26 Juni kl 21:00 svt1 är dom tillbaka)

TurboFart
5/9/13, 1:14 AM
#8

Bones
House MD
Grey's anatomy
Vänner
Revenge
The big bang theory
Go on
New girl
Fringe
Chicago fire
Rizzoli & Isles
Scandal
Cougar Town

De serierna har jag sett alla avsnitt av och de som fortfarande pågår följer jag som en hök :D Sen finns det serier som jag inte följer men gärna kollar på om de går på tv som:

How i met your mother, Criminal minds, NCIS, two and a half men, scrubs, the simpsons, family guy

Och ja…. Ja jag gillar tv serier :D

http://hannnafoto.blogg.se

Upp till toppen
Annons: