Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Övrigt om TV

Vad ser du på tv?

2013-04-28 13:54 #0 av: Jess89

När du väl tittar på tvn vad ser du på då?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-04-28 13:57 #1 av: Mooniq

QI, Top Gear, Navy Cis Ancient Aliens, eller History Channel- gärna om gamla Egypten.

Älta inte problem - skapa lösningar!! FunderarSkrattar

Anmäl
2013-04-28 20:12 #2 av: Tarotstollan

Mest deckare, serier och filmer.

Anmäl
2013-04-29 13:17 #3 av: monstermash

Jag följer inga serier längre, för jag kommer aldrig ihåg när dem går. Men det finns många serier jag tittar på om jag råkar bläddra förbi dem.

Bland annat Morden i Midsomer, men nu är det bara repriser på TV som jag redan sett sådär 2 gånger. Tonårsbossen ser jag också gärna på och försöker att följa.

Förutom det blir det Greys anatomy, CSI, NCIS, Cold case, The big bang theory, Judys domstol, The Vampire Diaries osv. Mest deckare. Glad

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-04-30 09:19 #4 av: TjockaBerta

Jag brukar följa Top Model, Project Runway, Amaizing Race, Biggest Loser och några program till där man ska rösta ut deltagare. Jag tycker det är roligt att se hur folk bär sig åt fast de är i TV. tävlingsmomentet spelar också in.

Sen ser jag Revenge och Grace Anatomy, Desperate House Wifes och det senaste programmet jag börjat se är faktiskt Djurakuten. Helt otippat för att vara jag Skämtar

Ett tag såg jag allt som hade med vikt och ätstörningar att göra men jag har tröttnat på det nu. Matlagningsprogrammen har jag också fått nog av. 

>>>Malum domesticum<<<

Anmäl
2013-04-30 09:54 #5 av: [peter54]

Just nu är "Unge kommissarie Morse" nr 1 hos oss, men jag tittar gärna på Mästarnas Mästare och Smartare än en femteklassare.

Utöver det blir det Vetenskapens Värld och naturprogram. Alla amerikanska serier går fetbort för min del, avskyr gaphalsprogram Skämtar

Medarbetare på Reptiler iFokus

Anmäl
2013-04-30 09:58 #6 av: Fridaaaa

112-på liv och död
Biggest looser
Djurakuten
Smartare än en femteklassare
Sofias Änglar

mm Glad

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-04-30 18:51 #7 av: [stblues35]

Top Gear,Gold Rush,Moonshiners,Suits,Motor,Morden i Midsommer(26 Juni kl 21:00 svt1 är dom tillbaka)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.