Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

2013-04-12 23:11 #0 av: [Riverbelow]

Hej! (visste verkligen inte vart jag skulle placera denhär tråden, men hoppas det blev bra)

Är det någon som vet hur de i jordriket bugar/hälsar?

T.ex. Aang knyter handen och sätter handflatan mot, eldnationen knyter handen men sätter andra handen ovanpå, och vattenstammen knyter handen och omsluter den med andra handen (eh sorry för dålig förklaring). Men får man någonsin se hur jordriket/jordbändare gör?? Vill lära mig alla nämligen :/

TACKSAM för svar! <3

Anmäl
2013-04-13 23:05 #1 av: monstermash

Jag har inte en susning om vad du pratar om överhuvudtaget. Förskräckt Är det en tv-serie du pratar om nu? Funderar

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-04-13 23:38 #2 av: [elefanta]

#1 Antar att hen menar den här, http://www.imdb.com/title/tt0417299/.

Nope såg bara första avsnittet, snappade inte upp några hälsningsfraser.

Anmäl
2013-04-14 21:04 #3 av: [Riverbelow]

#1 - Förlåt, skulle såklart förklarat vad jag pratade om haha, men ja, det var en tecknad serie som heter Avatar The Last Airbender (eller Avatar Den Siste Luftbändaren på svenska) och den sändes på Nickelodeon ^-^

Anmäl
2013-04-15 15:36 #4 av: RC1393

Tror aldrig det framgår faktiskt (hur jordriket hälsar)Funderar

Anmäl
2013-04-15 16:50 #5 av: monstermash

#3 - Tack för förklaringen! :)

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-11-03 21:56 #6 av: Olive

Har du googlat på det…? :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.