Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 793 ggr
monstermash
2013-03-27 20:46

Vill du bli artikelförfattare?

Nu har jag haft hand om sajten ett tag, och hur kul det än är att skriva artiklar är det lite svårt att få inspiration och hinna skriva alla artiklar själv. Därför söker jag dig som vill bli artikelförfattare. Så länge det är TV relaterat får ni skriva om vad ni vill, förslag på artiklar är att skriva om pogramledare eller andra personer från TV eller tvserier, men ni har fria händer att komma med idéer.

Krav för att bli artikelförfattare:
- Du ska kunna behärska det svenska språket
- Artikeln måste vara anpassad till synskadade - alltså inga artiklar fulla med förkortningar
- Källhänvisning och bildkälla ska finnas med längst ned i artikeln
- Du ska komma med en ny artikel minst var tredje månad beroende på hur många artikelförfattare ni är

Det går även jättebra att bara skriva en artikel om någon (tillexempel) serie du brinner för, och sedan avgå som artikelförfattare om du inte vill fortsätta skriva artiklar.

Skicka PM till mig eller skriv i tråden om ni vill bli artikelförfattare. 🙂

Annons:
monstermash
2013-03-30 12:45
#1

Nu har jag fått in intresse från flera, men det går fortfarande bra att visa intresse! :)

SZ90
2013-03-31 23:19
#2

Hej, detta låter intressant:-) Får man någon ersättning för artiklarna eller är det mer som en hobby? (Jag är intresserad oavsett men tänkte fråga ifall "bonus" utgår så att säga) ;-)

monstermash
2013-03-31 23:44
#3

#2 - Hej.

Att driva en sajt överhuvudtaget på iFokus är gratis och ingenting man får ersättning för varken om man är Sajtvärd, Medarbetare eller artikelförfattare.

Låter det fortfarande intressant så får du jättegärna mejla mig. 🙂

monstermash
2013-04-24 19:24
#4

Söker fortfarande flera aktiva artikelförfattare!

Upp till toppen
Annons: