Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Mat- och hälsoprogram

Martin Timell

2013-03-27 20:38 #0 av: monstermash

En av Sveriges mest kända pogramledare skulle jag nog vilja påstå, men vad tycker ni här inne om honom? Borde han avgå omedelbart och aldrig mer visas på TV eller tycker ni tvärtom att han är grym? Vilka pogram ser ni helst med honom/vilka undviker ni?

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-03-27 20:44 #1 av: Fridaaaa

Jag tycker absolut inte att han ska avgå från TV, finns ingen anledning till honom.
Gillar honom dock ej i sitt program "Sveriges roligaste klipp", vet ej varför hehe plus att de visar ej bara svenska klipp där menmen.
Han är bra i t.ex äntligen hemma :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gärna in Hjärta

Anmäl
2013-03-27 23:15 #2 av: Jess89

Jag tycker om honom, men absolut inte i Sveriges roligaste klipp.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd

Anmäl
2013-03-27 23:29 #3 av: Virvlan

Jag tycker inte om honom. Han är väl okej i äntligen hemma, men annars nej. gillar honom inte.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.