Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2723 ggr
Jess89
2013-03-27 12:43

Familjen Annorlunda

Igår sändes sista avsnittet på säsong 5 av Familjen Annorlunda. Det har varit många olika familjer som har deltagit i programmet.

I säsong 1 följde vi familjen Carlsson med 5 barn i Staffanstorp, Johansson med 10 barn boende i Älvdalen och Cotino-Karlsson med 8 barn i Södertälje.
I säsong 2 fick vi följa niobarnsfamiljen Norrström från Märsta, tiobarnsfamiljen Johansson från Älvdalen och åttabarnsfamiljen Wetterholm från Uppsala.
säsong 3 fick vi följa niobarnsfamiljen familjen Göransson-Stenman från Dingle, sjubarnsfamiljen Ilmrud från Motala och tiobarnsfamiljen Norrström från Märsta.
I säsong 4 fick vi följa den gravida tiobarnsfamiljen Norrström som nu flyttat till Torstuna, tiobarnsfamiljen Wallquist från Karlstad och niobarnsfamiljen Wahlström från Falköping.
I säsong 5 följer vi familjen Wallquist från Karlstad, familjen Ilmrud från Motala och familjen Algeson.

Vad tycker ni om serien? Har ni följt serien? Har ni någon favorit familj i serien?

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Annons:
SimsBrooke
2013-03-27 21:16
#1

Jag såg från säsong 2, men jag gillar både Ilmrud, Norrström och Wallqvist :D 

Tycker det är synd att det bara är tio avsnitt per säsong. Man vill se mer än vad dem visar.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Jess89
2013-03-27 22:25
#2

Håller med säsongerna är lite för korta och det har nästan blivit en vana och sitta och kolla på familjen annorlunda måndagkvällar.

Håller med dig #1 Wallqvist är en av mina favoriter. 🙂

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Upp till toppen
Annons: