Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Criminal Minds

2013-03-02 00:00 #0 av: catilous

Någon mer än jag som TOKÄLSKAR serien Criminal Minds? :P

Isådana fall, varför? :)

Anmäl
2013-03-02 14:25 #1 av: monstermash

Åh, jag älskar Criminal Minds. Tycker om karaktärerna väldigt mycket, och så är det ofta bra handlingar. Dessutom gillar jag Reid och hans allmänt vetande som får alla att se helt förvirrade ut. Skrattar

Gillar att de alltid läser upp ett citat i slutet av varje avsnitt också.

Välkommen in till Vänskap iFokus!

Anmäl
2013-03-02 22:24 #2 av: catilous

#1 Haha.. jag med! Reid är min favoritkaraktär helt klart! Håller verkligen med dig.

Jag också.. det är väldigt många som gör har jag hört. :)

Har du några favoritavsnitt som du älskar?

Anmäl
2013-03-03 01:01 #3 av: monstermash

#2 - Hm, nej. Jag tänker aldrig på vilket avsnitt jag ser på. När det gäller det är jag helt lost. Lipar

Anmäl
2013-03-03 15:20 #4 av: catilous

#3 Haha.. har ett par favoriter som jag kommer ihåg. De är de som jag kommer ihåg som jag tyckt extra mycket om.

Jag gillar speciellt de äldre avsnitten från de tidigare säsongerna.

Ex. när Reid blir kidnappad, eller varje gång det händer något med någon i teamet. De är alltid spännande. :)

Anmäl
2013-03-04 23:09 #5 av: LoAEmma

Här är också ett stort fan! Gillar helt klart Reid bäst. Nästa vecka drar det igång en ny säsong, äntligen!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Anmäl
2013-03-05 11:44 #6 av: catilous

#5 Alla verkar älskar Reid, haha :) Vem gör inte det lixom? :)

Ja, som sänds här i Sverige. Det är väl säsong 8 va?

Anmäl
2013-03-05 13:26 #7 av: rustik charm-Kristina

Älskar denna serie o Reid såklart:-)

Anmäl
2013-03-05 23:13 #8 av: monstermash

Haha Reid är verkligen favoriten! Skrattar Jag tycker dock alla karaktärer är väldigt mysiga.

Anmäl
2013-03-05 23:32 #9 av: julolagus

Vad hände med den där snubben som brukade vara med i Buffy som Garcia var ihop med?

Anmäl
2013-03-06 10:38 #10 av: catilous

#9 Senaste avsnittet han var med i var i avsnitt 8, säsong 8. Han kommer tillbaka igen helt klart.
Vad jag vet är han och Garcia fortfarande tillsammans.

Anmäl
2013-03-06 19:21 #11 av: LoAEmma

Nää dom har ju gjort slut! Han hade ju nån annan tjej...

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.