Annons:
Etiketttv-serier
Läst 973 ggr
monstermash
2013-02-22 17:03

Ullared

Vad tycker ni om programmet Ullared?

Nu har det pågått några säsonger, pogrammet har fått skit över att de vinklar personerna illa, vi har fått följa med familjer som handlar på Ullared så de klarar sig resten av året, par som förlovar sig på Ullared, invigningar och Morgan och Ola-Conny's arbetsliv… Vad tycker ni om allting? Vad tycker ni om Morgan och Ola-Conny?

Annons:
[Tuulikki]
2013-02-23 13:57
#1

Jag tycker att de brer på hela tiden och driver med folk. Knappast något jag tycker är kul eller schysst på något sätt :P

Bor själv i närheten och tycker inte att bilden man får på TVn stämmer överens alls, mer än att det är billigt och drar mycket folk.

Har träffat både Morgan och Ola-Conny irl och de är trevliga, rätt lika figurerna i rutan, dock inte fullt ut eller vad man ska säga. Inte så överdrivet, om det nu är ett bra ord. Men sånt är ju svårt att säga såklart ;)

Fy vad tråkig jag lät nu, men jag tycker verkligen inte om det xD

[peter54]
2013-02-23 23:36
#2

Jag har aldrig sett det programmet och det känns inte som något jag vill börja titta på heller.

[kiiiwiii]
2013-03-03 15:31
#3

det som stör mig mest av allt är att det heter Ullared… För det gör det inte. Affären heter Gekås och byn heter Ullared. Men helt plötsligt så får dem för sig att göra Ullareds loggan större än gekås delen… Folk vet inte ens vad gekås är… Gekås i Ullared. Man åker till Ullared för att handla på Gekås!

[Tuulikki]
2013-03-03 15:44
#4

#3 Agree!

Upp till toppen
Annons: