Annons:
Etiketttv-serier
Läst 3777 ggr
yoanna
1/27/13, 9:49 PM

The carrie diaries?

Det står att The carrie diaries-serien har börjat, men jag kan inte hitta när den ska gå på tv, och hittar inte någonstans som jag kan se det jag missat. Trodde att jag skulle hitta det på kanal5´s hemsida men det gjorde jag inte, inte heller på tv.nu eller liknande och har inte heller hittat när jag googlat på det (förutom den i usa, men vill ha svensk text isåfall). Är det någon annan som har haft mer tur med att hitta infomrationen om  denna serien? :)

Annons:
MissInAction
1/30/13, 1:27 PM
#1

Det enda jag har läst om serien är att den skulle sändas i USA. Sverige brukar ju vara lite efter, så det kanske kommer hit förrän senare i vår eller i höst??


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

yoanna
1/30/13, 1:36 PM
#2

jag tittade igår efter serien igen och insåg att jag hade tolkat det fel, på kanal 5s hemsida står det "pågående sändning" och jag trodde ju då att dom menade i sverige men insåg sen att det var i usa den går just nu Gråter

MissInAction
1/30/13, 1:41 PM
#3

Åh, typiskt Rynkar på näsan Ja det brukar vara så. Men om 5:an ska sända serien så kommer det nog inte dröja alltför länge! Tror att de ligger någon månad efter kanske?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

yoanna
1/30/13, 1:47 PM
#4

Men har för mig att det gick någon reklam om carrie diaries på 5an tidigare i januari och att den skulle börja i slutet av februari - början av mars… Det gjorde mig också väldigt fundersam  innan jag skapade denna tråd :P

MissInAction
1/30/13, 3:47 PM
#5

Ja men då kommer det säkert då Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

yoanna
1/30/13, 3:47 PM
#6

jag längtar så… har läst klart boken nu också såå :))

Annons:
Mantissa
2/6/13, 8:02 PM
#7

Vad handlar den här serien om?

yoanna
2/6/13, 8:08 PM
#8

#7 Det är om Carrie från sex and the city, i denna serie får man fälja henne när hon är ung och kommer till NY för första gången :)

Mantissa
2/6/13, 8:11 PM
#9

Jaha, ojdå då är det inte för mig. Jag målade upp en ide om att det kanske var stephen kings carrie ^^

yoanna
2/6/13, 8:12 PM
#10

#9 Jaha hahah, det är det verkligen inte ^^

Upp till toppen
Annons: