Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1859 ggr
ilb
2013-01-20 23:31

Sjuan

tror den hette TV4+ förut.

Jag har varken parabol eller något annat. Kan bara se 1, 2 och 4. Hur gör jag för att se sjuan? Hade den gratis ett par månader före årsskiftet. Kan man "köpa" den kanalen utan att skaffa box eller något annat, bara betala för att få se den?

Annons:
Halvdansken
2013-01-24 13:10
#1

Vet inte, men kan du inte se kunskapskanalen och 6an? Det kan vi med vanlig antenn.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

ilb
2013-01-28 12:37
#2

Rätt! Dom två kanalerna har jag också. Men jag glömmer oftast bort att dom finns!

annia1
2013-01-30 02:36
#3

ilb korta svaret på din fråga är nej, Det går inte att bara köpa sjuan oavsett sätt.

Du har på tv4 nåt som heter tv4 play. Där finns en gratis version där dom visar program från tv4 och från sjuan. Då är det på dator eller tex surfplatta. Dock visas inte alla program som går på sjuan. Du kan läsa lite mer här. Har du så du kan koppla datorn till tv så blir det väl lite som att titta på det på vanligt sätt. Jag vet inte hur det funkar för jag har aldrig provat.

Annars så måste du ha en box till tv. Eller ja inte säkert du måste ha en extra apparat det beror på hur ny tv du har om det räcker med något som kallas modul som man stoppar in i själva tv. Sen måste du ha ett abbonemang från boxer. För jag antar utifrån det du skriver att du har antenn på taket.

Bor du i lägenhet så har du en annan leverantör, de flesta brukar ha com hem och då brukar man inte behöva nån box eller modul, men man måste ju då ha abonnemang från com hem.

.

Emelie
2013-10-16 14:43
#4

Just nu har du frivisning på Sjuan om du har Boxer! :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Upp till toppen
Annons: