Annons:
Etiketttv-serier
Läst 3821 ggr
Mojti
2012-08-03 00:55

Tips på bra serier!

Hej! Har snart kollat klart alla säsongerna av min favoritserie greys anatomy, och behöver något nytt att kolla på! Vill att det ska vara något liknande, drama, kärlek, sorg, lite humor osv!

Om någon vet någon serie som skulle passa, skriv! tacksam för svar :D


www.lillamalin.blogg.se

Annons:
Thaeri
2012-08-03 00:59
#1

Får det finnas övernaturliga saker med?

Vilka andra serier gillar du?

Itchy
2012-08-03 01:00
#2

Bones :)

You can't spell Bitchy without Itchy

Mojti
2012-08-03 01:05
#3

tack för svaren :) Nja, litegrann men inte för mycket! Gillar inte te.x smallville och inte heller för mycket kriminal så Bones är inte riktigt min smak! Inte heller för "tjejigt". :)


www.lillamalin.blogg.se

Thaeri
2012-08-03 01:31
#4

Smallville förstår jag iofs att man kan ha problem med, det här med superhjältar blir lätt löjligt. Speciellt ihop med tonårsdrama…

Jag är mest för fantasy och science fiction, men jag är hyfsat kräsen ändå. Så vissa saker jag gillar borde kunna passa, har du sett Dead Like Me till exempel?

Edit: ska man se på en Stålmannenserie skulle jag hellre rekommendera 90-talets Lois & Clark före Smallville Tungan ute

Julle-A
2012-08-03 01:59
#5

Jag skulle rekommendera House M.D. Sherlock och Supernatural :)

Thaeri
2012-08-03 02:07
#6

Sen har vi ju True Blood som ärligt talat inte är så olikt Grey's Anatomy när det kommer till drama, sorg, kärlek och humor, men byggt runt vampyrer och andra övernaturliga väsen snarare än ett sjukhus, och med sexscener som visar lite mer om man säger så Tungan ute

Annons:
Mojti
2012-08-03 12:52
#7

tack för tipsen :D ska kolla in några tips tänkte jag om det är nåt för mig!

Har inte sett "dead like me" men ska kolla vad det är för något :D

Någon som vet om om private practise är något? Karaktären Addison från greys anatomy är ju med i den serien också har jag sett!


www.lillamalin.blogg.se

Thaeri
2012-08-05 01:04
#8

Dead Like Me handlar om en tjej som dör och sedan får jobba som "reaper", alltså guida andra som dör till livet efter detta medan hon själv och hennes kollegor sitter fast mitt emellan.

Tror den hette Mitt liv som död när den gick på svensk TV.

[Emma--]
2012-08-07 13:54
#9

Desperate housewives?

SimsBrooke
2012-08-17 22:53
#10

Jag gillar Vampire Diaries, men även den nya serien som kommit ut på kanal 5 på tisdagskvällarna Hart of Dixie med Rachel Bilson som är med i OC =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: