Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Barn- och ungdomsprogram

Alf

2011-10-16 14:07 #0 av: [FruStein]

Jag och maken kollade på några avsnitt från första säsongen av "Alf" igår och jag blev riktigt förvånad över hur dåliga skådespelarna var. Känns som att barndomsnostalgin försvann... :( Men själva Alf var ju fortfarande bra. :)

Anmäl
2011-10-16 14:12 #1 av: Mitralis

Numera så är det sällan som jag vågar mej på att titta på dessa gamla godingar eftersom det ofta blir som du beskriver. Alf har jag inte sett sedan det gick i orginal för många många år sedan.

Anmäl
2011-10-16 14:21 #2 av: [FruStein]

Ja, jag såg det när jag var 4-5 år i slutet av 80-talet. Suck. Man blir som sagt kluven, men det jag känner nu kan ändå inte ta bort hur bra jag tyckte att det var som liten.

Anmäl
2011-12-28 21:53 #3 av: Thiah

Ofta har man ju dessutom haft fantasi nivå på serien innan man ser om den som vuxen. Jag vågar inte riktigt heller se gamla barnklassiker trots att jag skulle vilja

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.