Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1708 ggr
GhostAdventures
2011-07-21 14:55

Kira (Death Note)

skulle det inte vara as kul och vara Kira? döda de man hatar flera mil ifrån och man lämnar inga spår av sig.. det skulle ju va avesum håller ni inte med? :3

Annons:
virdne
2011-08-01 03:17
#1

Haha, erkänn! Fast lite jobbigt om man blir jättesur på någon och dödar personen, och sedan ångrar sig xD

GhostAdventures
2011-08-01 18:54
#2

aa det förstås.. fasst då får ma väll skylla sig själv >.<

[Dominik]
2011-08-04 23:08
#3

Omg!  Du är inte ensam om det asså. Jag o min kompis har sett Death Note (båda säsonger ') typ 4 gånger. O sen ville vi bara vara som Light o Misa asså. Det hade varit så coolt att bara skriva in någons namn o sen dör personen.

Men om man skulle sätta ihop Leloush geass med Lights Death Note så ohohoh det hade varit så awsome asså XD

GhostAdventures
2011-08-06 11:47
#4

vad e ''leloush geass'' ? o,o (om det e från Death Note måste jag erkänna att jag inte sett alla avsnitten Dx)

[Dominik]
2011-08-06 12:52
#5

#4 Jag skrev fel..lol. Leloushs geass skulle det stå där. Code Geass är en serie som handlar om en kille som fick onaturliga krafter. Han kan kontrollera andras vilja.

"he Empire of Britannia has invaded Japan using giant robot weapons called Knightmare Frames. Japan is now referred to as Area 11, and its people the 11`s. A Britannian who was living in Japan at the time, Lelouch, vowed to his Japanese friend Suzaku that he`d destroy Britannia. Years later, Lelouch is in high school, but regularly skips out of school to go play chess and gamble on himself. One day, he stumbles on terrorists 11`s who`ve stolen a military secret and is caught by a member of the Britannian task force sent after them, who is Suzaku. As the rest of the squad arrives, Suzaku is shot for disobeying orders, while the military secret, a young girl, gives Lelouch the power of Geass, which makes anyone obey any order. While Suzaku is secretly made the pilot of Britannia`s brand new prototype Knightmare, Lancelot, Lelouch becomes the masked Zero to lead the rebellion to destroy Britannia once and for all."

Här kan du kolla på alla eps http://www.justdubs.net/list/series/51/Code%20Geass

GhostAdventures
2011-08-07 10:24
#6

Okey ^^ jag ska kolla på den när jag sett alla Death Note avsnitten ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: