Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Tävlingar och TV-galor

The voice och True talent?

2011-07-14 09:53 #0 av: emilia95

Är det nån mer än jag som lagt märke till att tv4 oh tv3 ska starta nästan precis likadana program? Här är The voice och True talent Jag vet inte om ni ser nån skillnad men jag gör då inte det...

Anmäl
2011-08-01 23:09 #1 av: Brownie

Har också tänkt på det. Nu är bara frågan vilken kanal man ska kolla på. Undrar om de olika kanalerna gör det för konkurrensens skull? Verkar ju lite konstigt :P

Anmäl
2011-10-28 21:20 #2 av: moget

Jag funderar på att gå på inspelningen av the voice. Gillar deras koncept, där de inte får se deltagarnas ansikten förrän de har sjungit färdigt.

Såg att länken till the voice inte funkade, så jag kan länka en som funkar Skrattandehttp://www.tvinspelning.se/index.html

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.