Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1387 ggr
Dojdan
2/25/09, 11:01 PM

House [spoilers]

Här diskuteras serien House.


Annons:
Ebba-A
2/26/09, 12:18 AM
#1

Var det någon som såg på programmet igår?

Värd på Choklad iFokus

Tatsja
2/27/09, 8:27 AM
#2

Ja, jag

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Dojdan
2/27/09, 4:30 PM
#3

Vilken säsong och avsnitt är vi på i den svenska tablån?


Ebba-A
2/27/09, 11:08 PM
#4

Tyckte det var jättebra i tisdags. När dom skulle hitta vad som var felet med dendär tjejen som jobbade för NASA eller nått sånt samtidigt som House skulle hitta ett nytt team. 

Jag tror Foreman, Cameron och Chase kommer gå tillbaka och vara med i hans team. Iallafall någon av dom ;)

Värd på Choklad iFokus

Dojdan
2/27/09, 11:13 PM
#5

Har dom slutat?! whaaaaat.. nej nu måste jag titta vidare! Hur långt fram är svensk tv?


Ebba-A
2/27/09, 11:14 PM
#6

#5 Säsong fem tror jag. Dom slutade i slutet av förra säsongen. Nu försöker han hitta ett nytt team :)

Värd på Choklad iFokus

Annons:
Dojdan
2/27/09, 11:14 PM
#7

Haha, då har jag en bit kvar :D


Pose-idon
2/27/09, 11:15 PM
#8

När han skulla åka hiss var ju bäst: Jag åker alltid ensam Cool

//Elin

Ebba-A
2/27/09, 11:16 PM
#9

#8 Ja, han är så otroligt dryg men underbar! ;D

Värd på Choklad iFokus

Dojdan
2/27/09, 11:19 PM
#10

Ja, och sexig ;)


Dojdan
2/28/09, 2:31 PM
#11

Oj oj oj… Jag såg just de två bästa avsnitten jag sett hittills. Avsnittet heter Euphoria och är delat i två delar. Det avsnittet där Foreman och en skjuten polisman ligger isolerade med enorma smärtor… Gud vilka bra avsnitt!! Har ni sett dom?


moonlights
2/28/09, 3:26 PM
#12

Vilken dag/tid är den?

Dojdan
3/1/09, 2:35 PM
#13

Jag såg sista avsnittet av säsong 2 igår.. Herregud va chockad jag blev när House blev skjuten!! Det kom skapligt oväntat! De sista avsnitten på säsong 2 har lätt varit de bästa av alla hittills. Jag är sjukt ivrig att komma igång med säsong 3!


Annons:
Dojdan
3/3/09, 11:18 PM
#14

Äntligen fick jag se Cameron och House's första kyss!! I 3 säsonger och 15 avsnitt fick jag vänta, men nu kom den!! yeeey!

just nu struntar jag i att den inte var äkta menad… för det vägrar jag tro :)


Dojdan
3/4/09, 12:36 AM
#15

Känns som att jag för lite utav en envägskommunikation här :-)

Uuuuh… Nu sätter House en kateter på sig själv. hjälp va ont!


Tatsja
3/4/09, 7:36 AM
#16

Den gick igår på teven. Hans test med kniv i eluttaget, var riktigt skrämmande. Men jag missar inte den på tisdagar.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Pose-idon
3/4/09, 9:21 AM
#17

#16 Man vart ju nästan chockad, bara: VAD gör han? Förvånad

//Elin

Dojdan
3/5/09, 2:13 AM
#18

Nu har jag tittat klart på¨säsong 3 och ska kasta mig in i säsong 4 (min sambo tycker att jag umgås mer med House än med honom just nu Skrattande). Snart är jag ikapp er!!


Dojdan
3/5/09, 2:52 AM
#19

Jag borde sova… klockan är snart 2 på natten… men herregud.. Cameron, Chase och Foreman slutade ju alla tre i sista avsnittet säsong 3… jag måååååste se vad som händer!


Tatsja
3/5/09, 7:08 AM
#20

#17 Ja, det undrade jag också. Ska han ta livet av sig eller bara bevisa? Men hans metoder är ju lite konstiga.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
joooossan
3/5/09, 10:35 PM
#21

#20 Han vill ju se om det är sant! ;) Om det kommer något efter döden, precis som patienten sade eller hur man ska förklara det :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Dojdan
3/5/09, 10:36 PM
#22

#21 Avsnittet medkniven i uttaget.. är det där den svenska tablån är just nu?


joooossan
3/5/09, 11:43 PM
#23

Ja, det ansnittet var i tisdags :)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Dojdan
3/5/09, 11:49 PM
#24

OKej, då är jag på samma plats som er nu.. Säsong 4, avsnitt 4 nästa! :-) Men jag kommer tjuvtitta :P


Dojdan
3/5/09, 11:49 PM
#25

OKej, då är jag på samma plats som er nu.. Säsong 4, avsnitt 4 nästa! :-) Men jag kommer tjuvtitta :P


joooossan
3/5/09, 11:55 PM
#26

Hahaha, du tog en turbogenomgång ;) Jag tycker serien är suverän!!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Tatsja
3/6/09, 6:22 AM
#27

Jo, jag förstod det. Men som läkare måste han ju förstå att det är farligt. Fast det är ju House i ett nötskal. Gillar hans cyniska sätt och klipska tänkande.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
Tatsja
3/11/09, 8:49 AM
#28

Någon mer än jag som såg House igår?

Vad gillar ni den som han kallar satmaran? Hoppas hon inte får fortsätta. Min åsikt. Gillar inte hennes sätt mot andra.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Dojdan
3/11/09, 12:47 PM
#29

nej fyy hon är hemsk!!


joooossan
3/11/09, 6:41 PM
#30

MIssade det ! Rynkar på näsan Går det någon repris?

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Dojdan
3/11/09, 8:44 PM
#31

Vet inte.. men det brukar det väl göra med alla populära serier..


fotokrafs
3/11/09, 9:20 PM
#32

Tycker House (Hugh Laurie) är bra, men efter några avsnitt tröttnade jag på serien. Brukar generellt tröttna rätt fort på serier.. men kanske skall börja kolla igen, för han är ju rätt rolig :)

Pose-idon
3/11/09, 9:53 PM
#33

Hoppas hon slutar >.< House har rätt om henne Tungan ute

//Elin

Dojdan
3/11/09, 10:01 PM
#34

Hehe jaa absolut! Jag har ju sett fortsättningen.. men jag ska vara snäll att inte avslöja ;)


Annons:
joooossan
3/11/09, 10:02 PM
#35

#34 Tack ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Faxlin
3/12/09, 12:41 AM
#36

#34: Ja inte skvallra för oss i förväg. Det är inte snällt.

Men jag tyckr om House och hans lite råa sätt. Men där det liksom lyser igenom att karlsloken faktiskt har ett hjärta i alla fall. Fast han inte gärna vill visa det.
Som med den våldtagna tjejen som var gravid.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tatsja
3/12/09, 7:13 AM
#37

Inte skvallra. Vill se fortsättningen.

#36 Ja, jag håller med. Han håller en fasad utåt och bär allt inom sig. Vill aldrig visa att han kan vara svag. Sen är han lite förtjust i Coddy. Fast det skulle han nog aldrig erkänna.

Gillar honom skarpt. Fast vad säger ni om ni hade en läkare som honom? Vet inte om jag skulle vilja det? Men samtidigt är det roligt att diskutera

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Faxlin
3/12/09, 1:56 PM
#38

#37: Jadu om man fick en läkare som honom vet jag inte hur man skulle ta det. Men hellre en lite barsk läkare där man märker att han vet vad han gör än en läkare som är snäll och inte alls ger en förtroende för att kunna sitt jobb.
Tänk att komma in på sjukhuset akut med blödningar i 5:e månaden. Få en läkare som säger vid ultraljudet: Kan du hjälpa till att kolla för jag kan inte det här riktigt.

det har hänt mig, och jag kan säga att jag bytt ut denna läkare vilken sekund som helst mot en House på dåligt humör.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hoppfull
3/12/09, 2:47 PM
#39

Jag kollar med på House, fast jag skulle nog inte kolla om det fanns något bättre att välja på! Vi har bara 1,2,4 och 6:an så det finns inte så mycket att välja på.

Jag tycker att man tröttnar på hans småbarnstjafs och så begriper jag inte varför alla fortsätter att jamsa och vara så himla snälla mot honom när han är som ett svin tillbaka, som Wilson t.ex. Han är i sanning en katastrofal förebild som trots sitt sätt alltid kommer undan och får som han vill, inte min melodi riktigt. Men trots detta tittar jag alltså, i brist på annat…

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Upp till toppen
Annons: