Annons:
Etiketttv-serier
Läst 3485 ggr
Dojdan
2/25/09, 11:05 PM

Sex and the city

Här diskuteras serien Sex and the city.


Annons:
Dojdan
3/2/09, 6:02 PM
#1

Vem är er favorit i Sex and the city? Vad tyckte ni om filmen? Vad tycker ni om det ska komma ytterligare en film?


Lagerquist
3/2/09, 9:10 PM
#2

Åh jag gillar allihop på sitt egna lilla vis, men Carrie & Charlotte är väl mina favoriter… Filmen gillade jag! Tyckte modet var så mycket bättre (logiskt) än i TV-serierna även om den sista säsongen var riktigt bra på modefronten, kan ju vara pga att stilarna ändras…

Frågan är ju vad nästa film ska handla om, Big & Carrie kan ju inte bryta upp igen? Det blir ju bara patetiskt…


Taci
3/2/09, 9:25 PM
#3

Jag ääälskar serien, har sett alla avsnitten hur många gånger som helst. :) Filmen var också helt underbar, den var så mäktig på nåt sätt. :) Älskar humorn i serien :) Charlotte skrattar jag mest åt, men Carrie är väl den mest sundast värderingar o mest lik mig i sättet :)

LinnB
3/2/09, 9:47 PM
#4

Jag älskar Charlotte! Hon är så underbar. Gillar faktiskt Mirandas cyniska sida också.

Filmen var bra, men jag gillar serien bättre. Tyckte det blev lite märkes-överdos i filmen då och då, men den är helt underbar ändå :)
Men en till film? Nej, den tror jag inte på…

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Liss
3/3/09, 1:43 AM
#5

Älskar serien, kan relatera till Carrie otroligt mycket med Mr. Big! Så gillar väl henne mest antar jag. Annars älskar jag Samanthas (stav?) sätt. Miranda blir jag lite irriterad på ibland, men hon ger mycket också:)

Filmen var bra.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Molle08
3/12/09, 8:06 PM
#6

Älskar Carrie och Charlotte..

Annons:
Enlitenfrisk
3/13/09, 12:39 PM
#7

Miranda är min favorit skrattar nästan jämt när hon säger något. Jag gillar hela serien ( har ju köpt skokartongen ;D) Filmen var också jättemysig hoppas på att den nya filmen blir lika mysig, kan tänka mig att den kommer handla mer om vad som händer med gänget efter giftemålet.

Link-
5/22/09, 8:27 AM
#8

Sex and the city är jättebra! Glad Serien menar jag då. Jag tycker om alla tjejerna men Miranda är nog favvo, hon är så härligt cynisk ibland. Ska nån gång skaffa alla säsonger… Det jag tycker är sämst är när det blir så där övertydligt och överdrivet, typ Samantha måste säga en massa "fula" ord bara för att..

Filmen var sådär.

Snurpan79
5/25/09, 1:36 AM
#9

Tycker serien var super bra men blev lite besviken på filmen. Tycker nog att de ska lägga ner medan de fortfarande är någorlunda på topp och inte göra fler filmer.

Alla tjejerna har sina bra grejer som de tillför till dynamiken, men om jag måste säga en favorit så får det bli Samantha för att hon alltid säger vad hon tycker och tänker.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Honestyisdead
5/25/09, 1:53 AM
#10

Gillar både serien och filmen, men kan inte tänka mig att en andra film blir bra.

Strumpa
5/25/09, 12:50 PM
#11

Jag har alla säsonger på DVD och gillar verkligen serien (ibland blir den lite dryg dock). Men filmen var inte alls bra! Tror inte att film nr 2 blir bättre heller precis Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Cessy
5/25/09, 2:05 PM
#12

hm……ännu en av alla serier som jag ju tänkt köpa in o titta på…………..nån gångSkäms Problemet är ju bara att det finns så himla mycket serier jag skulle vilja se o serier kostar en del, även om de ger förhållandevis mycket mycket tv-tittanden för pengarnaSkrattande

Strumpa
5/25/09, 2:07 PM
#13

#12 Det finns bra sidor där man kan kolla på tv-serier gratis. Har dock ingen adress i huvudet just nu tyvärr…

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Liss
5/26/09, 4:03 AM
#14

Ska de komma en film nummer 2? :S Neeh de kan inte bli bra! de förlorar dem nog på.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LinnB
5/26/09, 4:04 AM
#15

Tror inte heller en andra film skulle bli bra… vad mer kan hända?
Nej, det tror jag inte på :o

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Link-
5/26/09, 10:20 AM
#16

Carrie kanske blir gravid?

LinnB
5/26/09, 11:45 AM
#17

Ja, kanske. Men det blir så uttjatat :P

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Dojdan
5/26/09, 4:29 PM
#18

Folk gör allt för att tjäna pengar.. och tittarna är så nyfikna att de skulle de den även om de inte tror på idéen.


LinnB
5/26/09, 4:42 PM
#19

Haha, det är ju iofs sant :P

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Wilse18
7/13/09, 2:31 PM
#20

Super serien!

Annons:
Upp till toppen
Annons: