Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Lost??

2009-02-27 23:59 #0 av: Fnyan

Hejsan! :)
Jag är en stooor "Lost" beundrare! :)
Lost har inte sänts på tv nu på länge.. är det någon som vet när den börjar sändas igen? :o

mvh fnyan (:

Anmäl
2009-02-28 00:00 #1 av: Oriel

Ingen aning, konstig är den iallafall X'D

Anmäl
2009-02-28 00:01 #2 av: Anna

Finns flera trådar om Lost.

På TV4 börjar säsong 5 i mars. I USA har de kommit till avsnitt 7 på säsong 5, jag har sett dessa och det är kanonbra!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anmäl
2009-02-28 00:07 #3 av: Oriel

Jag förstår inte Lost's inehåll? XD

Anmäl
2009-02-28 00:08 #4 av: Anna

#3 Man måste nog ha hängt med från första början för att förstå. Det är en komplicerad serie som är otroligt bra när man hänger med!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anmäl
2009-02-28 00:27 #5 av: Oriel

Hahaha, jag förstår det ;)

Anmäl
2009-02-28 01:37 #6 av: anaprincess

Jag slutade titta efter sesong 2 orkade inte med alla konstiga vändningar och att det alltid slutade med att man var mer förvirrad i slutet av avsnittet än innan :/

Anmäl
2009-02-28 07:49 #7 av: Tatsja

#6 Det är ju det som är meningen. Nyfikenheten ska ta överhand. Inte ens skådespelarna vet hur det går.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.