Annons:
Etikettfilm-på-tv
Läst 1726 ggr
Ebba-A
2009-02-27 22:50

Presentations-tråd!

Nu ser jag att det kikat in lite nya ansikten när sajten är lanserad.

Tänkte en tråd där alla presenterar sig lite vore kul.
Ni kan skriva namn, ålder, vart ni bor, intressen, favorit tv-program och en massor annat!

Det är ju alltid trevligare att veta vem som sitter bakom skärmen ;)

Värd på Choklad iFokus

Annons:
Dojdan
2009-02-27 22:53
#1

Ja, det är väl inte mer än rätt att sajtvärden också presneterar sig! Jag heter Jenny, blir 23 år i mars och bor med sambo i en lägenhet i Eskilstuna.

Jag studerar till undersköterska på heldistans men ska snart vara färdigutbildad. Mycket av min fritid (ibland fööör mycket) spenderas med min kära laptop som jag näst intill är gift med.


Hannez98
2009-02-27 22:56
#2

Hej, jag heter johannes är 10 år och brorsa till Ebbis96 =) 

jag har inget favo program direkt…

Ebba-A
2009-02-27 22:59
#3

Jag heter Ebba, är Medarbetare här på tv.ifokus och på choklad.ifokus.
Är 13 år och hamstertokig, bor med familjen som består av mamma, pappa, lillasyster, bror (han är medlem här, Hannez98), två kinesiska nakenhundar med päls, och tre hamstrar som blir fyra om en vecka ;) Mina intressen är mina hamstrar, sitta vid datorn och titta på tv. Helst House, Medium, Lie to me eller Andra Avenyn.

Värd på Choklad iFokus

Cajza
2009-02-27 23:03
#4

Jag heter Karin är 54 år och jobbar på förskola med barn 1-3 år. Jag bor i Trelleborg med man och två barn, 20  och 21 år. Vi (jag och sonen Mattias) har uppfödning av perser & exotic katter.

Vi tävlar med några katter och till helgen 1 mars ska vi till Danmark med en katt.

Favorit Tv-program: Våra bästa år, Dr House, The Mentalist, Dirty Sexy Money, bl.a. finns säkert fler

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Pose-idon
2009-02-27 23:59
#5