Annons:
Etikettfilm-på-tv
Läst 1726 ggr
Ebba-A
2009-02-27 22:50

Presentations-tråd!

Nu ser jag att det kikat in lite nya ansikten när sajten är lanserad.

Tänkte en tråd där alla presenterar sig lite vore kul.
Ni kan skriva namn, ålder, vart ni bor, intressen, favorit tv-program och en massor annat!

Det är ju alltid trevligare att veta vem som sitter bakom skärmen ;)

Värd på Choklad iFokus

Annons:
Dojdan
2009-02-27 22:53
#1

Ja, det är väl inte mer än rätt att sajtvärden också presneterar sig! Jag heter Jenny, blir 23 år i mars och bor med sambo i en lägenhet i Eskilstuna.

Jag studerar till undersköterska på heldistans men ska snart vara färdigutbildad. Mycket av min fritid (ibland fööör mycket) spenderas med min kära laptop som jag näst intill är gift med.


Hannez98
2009-02-27 22:56
#2

Hej, jag heter johannes är 10 år och brorsa till Ebbis96 =) 

jag har inget favo program direkt…

Ebba-A
2009-02-27 22:59
#3

Jag heter Ebba, är Medarbetare här på tv.ifokus och på choklad.ifokus.
Är 13 år och hamstertokig, bor med familjen som består av mamma, pappa, lillasyster, bror (han är medlem här, Hannez98), två kinesiska nakenhundar med päls, och tre hamstrar som blir fyra om en vecka ;) Mina intressen är mina hamstrar, sitta vid datorn och titta på tv. Helst House, Medium, Lie to me eller Andra Avenyn.

Värd på Choklad iFokus

Cajza
2009-02-27 23:03
#4

Jag heter Karin är 54 år och jobbar på förskola med barn 1-3 år. Jag bor i Trelleborg med man och två barn, 20  och 21 år. Vi (jag och sonen Mattias) har uppfödning av perser & exotic katter.

Vi tävlar med några katter och till helgen 1 mars ska vi till Danmark med en katt.

Favorit Tv-program: Våra bästa år, Dr House, The Mentalist, Dirty Sexy Money, bl.a. finns säkert fler

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Pose-idon
2009-02-27 23:59
#5

Jag heter Elin och är 13 år och går i sjuan. Jag bor unifär 2 mil väster om örebro och driver även en liten gerbiluppfödning men har tyvärr inte fått några kullar än, fast det kommer om ca: 6 dar. Mina favoritpogram är: That '70s show, Heroes, House och Lie to me.

//Elin

Oriel
2009-02-28 00:05
#6

OT ! (#3 Nakenhundar med päls? xD )

Jag heter Rebecca, är 15 år har massor av kaniner.
Jag ser helst på House, nästan bara House :)
Fast ioförsig ser jag inte så mycket på tv utan är fäst vid datorn <33

-' Rebecca Johansson

 

Annons:
Pose-idon
2009-02-28 00:06
#7

#6 Ja dina kaniner har jag sett mycket av Flört

//Elin

Ebba-A
2009-02-28 00:08
#8

#6 Japp, tro det eller ej. Egentligen heter rasen Chinese Crested Dog (den hårlösa varianten) eller Chinese Crested Powderpuff (den med hår). Otroligt sötavilket fall ;)

Värd på Choklad iFokus

Anna
2009-02-28 00:12
#9

Jag heter Anna, fyller 16 i sommar och på iFokus är jag Sajtvärd för Hästfoto och Medarbetare här på TV.

Bor i Småland med mamma och två katter, går i 9an och har fullt upp med nationella prov och liknande för tillfället.

Fotograferar (i huvudsak hästar) och extraknäcker genom att sälja mycket foton till tidningar, privatpersoner, stuterier m.m.
Har själv ett treårigt korsningssto som jag tränar med några dagar i veckan när ägarna inte hinner. Wild Wonder heter hon (Wilda), D-ponny, skimmel, helt underbar =)

Planerar att flytta till Jönköping till hösten och börja gymnasiet där, antingen naturbruk eller media.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Liss
2009-02-28 00:16
#10

Hejsan hoppsan
Jag heter Lisette, som de kanske syns. Är Sajtvärd på Bodyart.ifokus och även Medarbetare här på Tv.ifokus. Är 22 år gammal alldeles snart.

Bor i en 2:a med min hund Ecko (amstaff/dogo argentino) och min katt Móri (Cornish rex) och har en särbo.

Mina droger är film, tv, popcorn, lakrits och kärlek. Mina intressen är bodymodification, inredning, film och mycket mer. Och mina måsten är te, iFokus och min hund.

Annars är jag arbetssökande just nu men pysslar med en hel del ändå. Såsom dans, sång, ritar, umgås, och leker livet.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

NettanLindholm
2009-02-28 00:25
#11

Jag heter Nettan, fyller 17 i sommar. Bor i Finspång på helgerna och utanför linköping på vardagarna då jag går på Vretagymnasiet med inriktning häst. Håller på med fotografering, främst hästfotografering och jobbar även endel på helgerna hos en tävlingsryttare. Planerar att jobba som hästskötare i framtiden och drömmen är att jobba med det utomlands, vilken inte är helt omöjligt! :)

Pedro
2009-02-28 01:03
#12

Jag heter Annie, fyller 14 till sommaren och är på iFokus Medarbetare på Teckning. Bor i Mora (Ni vet den lilla staden där dem går i mål på Vasaloppet?)

På min fritid spelar jag tennis, rider och fotograferar. Mitt intresse för hästar började redan när jag var 6 och jag började rida på ridskola när jag var 7 och sen dess har det bara rullat på. Fotointresset startades för ungefär 2 år sen och har bara växt sen dess Glad

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Paddiz
2009-02-28 06:39
#13

Jag heter Yvette - är 42 år. Går hemma med sjukersättning då jag har svår Fibromyalgi. Bor i Klippan tillsammans med man och två barn (15 o snart 17).

Älskar katter och då rasen perser. Har liten uppfödning och tycker om att åka på utställning. För tillfället har vi en kull på två ungar som snart är fyra veckor.

Tv-program jag inte missar är: Hem till gården, CSI N.Y, CSI, CSI Miami.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Annons:
Tatsja
2009-02-28 07:47
#14

Jag heter Ann och är 54 år. Är förstidspensionär efter en svår trafikolycka -95. Kämpade i över 2 år för att komma upp ur rullstolen. Går idag med rollator. Enligt läkarna, var jag dömd att vara förlamad från midjan och nedåt. Tji fick de.

Har bara en hund nu. Det är Tatsja. Bordercollie/karelsk björnhund. Min Avatar är min älskade tax Pento. Han gick bort augusti -07. Hela 16 år. Tatsja är 9 år. Busfrö utan dess like.

Bor i hyresradhus i Köping. Min yngste son, 29 år har blivit mambo, arbetslös. Tur jag har 2 rum på nedre våningen som han har. 3 rum och kök på övre. Trädgård, fram- och baksida.

Älskar att se kriminalserier.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Ebba-A
2009-02-28 12:20
#15

Kul att det är så blandade åldrar! :)

Värd på Choklad iFokus

[mia-38]
2009-02-28 13:03
#16

Jag heter Mia. Ensamstående med en son på 17 år. Jag är nyss fyllda kärring. Hahahah…(40).
Bor på landet utanför Nybro. Vi har tre katter. Närmsta grannarna är ca 150 tjurar. heheh.
Jobbar heltid och är värd på Singelföräldrar och Medarbetare på Kvinna. Intressen är väl mest att umgås med vänner, läser gärna böcker och kollar gärna en och annan film. Sedan blir det ju en del datan då oxå.

Tatsja
2009-03-02 08:42
#17

Mia. Du räknar nedåt nu. Nästa gång är du inte kärring längreFlört

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: