Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 1479 ggr
Liss
2/24/09, 12:37 AM

Hur många timmar spenderas?

Hur många timmar spenderar du på tvn om dagarna?

Om du inte ser varje dag, hur ofta ses de på tv då?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Dojdan
2/24/09, 12:52 AM
#1

Jag ser nog på TV ett par timmar om dagen. Men oftast gör jag något annat samtidigt… sitter vid datorn, ritar eller så.. annars blir jag lätt rastlös :) Vissa serier ser jag dock helt utan störande moment runtomkring :)


Liss
2/24/09, 12:59 AM
#2

Jag sätter på tvn när jag går upp, sen står den på tills jag går och lägger mig någon gång på natten.

Men sitter vid datorn i samma rum, annars står den på för att min hund ska ha något ljud hos sig ifall jag är borta.

Vissa seriser blir att man tittar enskillt på och ifall de går något annat bra, film eller liknande.

Så de blir nog en hel del timmar som den är på. Som jag tittar indirekt -kanske 10-12 timmar. Som jag tittar direkt - kanske 8 timmar. Alldeles beroende på dagar och vad jag gör annars.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Dojdan
2/24/09, 1:02 AM
#3

8 timmar! herregud :D


Liss
2/24/09, 1:10 AM
#4

Ja, de var lite generelltTungan ute Försökte komma på vilka serier jag tittar på med inlevelse, utan störmoment. Men gick inte så bra. För är ju olika från dag till dag. Men en serie är ungefär ½-1 timme lång och de blir kanske (som idag) Ja, 3-4 timmar kanske. Hehe!

Vart lite överdrivenGlad

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Dojdan
2/24/09, 1:19 AM
#5

Ja, en hel arbetsdag framför TVn kan inte vara hälsosamt, haha! I alla fall inte om det är varje dag :)


Liss
2/24/09, 1:34 AM
#6

Neeh, kom på det. De är nog inte möjligt att se 8 timmar direkt och 10-12 timmar indirekt heller.. Tungan ute Blir bara 4 timmars sömn då.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Dojdan
2/24/09, 1:38 AM
#7

haha… ja herregud.. men det förkommer säkert Tungan ute


AnneN
2/24/09, 1:41 AM
#8

Jag sitter mest frmaför datorn, men nog blir det några timmar varje vecka framfört TV:n dels för att jag har några serier jag följer och dels för jag ibland behöver vila mig från allt läsande som blir då man är iFokusnörd

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Honestyisdead
2/24/09, 6:53 PM
#9

Jag ser inte så ofta på TV. Kansk en film om helgen och 3 prog i veckan.

giffan
2/24/09, 7:00 PM
#10

Jag tittar nästan aldrig på tv. (den är okuperad av ungarna Tungan ute)

Men ibland om det är någon bra film eller som när det är idol, melodifestivalen eller liknande, då tittar även jag på tv.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Anna
2/24/09, 8:22 PM
#11

I snitt 1-2 timmar per dag. Mest när jag ska sova, somnar ofta med TVn på Oskyldig

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

giffan
2/24/09, 11:44 PM
#12

#11 Somna framför tv´n kan jag inte. När jag är trött lägger jag mig i sängen och där finns ingen tv!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Abico
2/25/09, 10:11 AM
#13

I snitt blir det nog 3-4 timmar/ dag. Fast nu har det varit väldigt dåligt med tv det senaste… Håller på att ta mig igenom ett gäng säsongsboxar och dom ser jag i datorn så ^^

Hanna 

Annons:
Ebba-A
2/25/09, 1:22 PM
#14

2-3 timmar om dagen :)

Värd på Choklad iFokus

Upp till toppen
Annons: