Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Medium [spoilers]

2009-02-25 23:14 #0 av: Dojdan

Här diskuteras serien Medium.

Anmäl
2009-02-27 23:11 #3 av: Pose-idon

Såg medium en gång och gillade det inte alls Obestämd

Anmäl
2009-02-27 23:13 #4 av: Ebba-A

Jag tycker det är den bästa serien: otroligt bra handling, bra skådespelare och spännande är det också.

Längtar tills på torsdag :D

Värd på Choklad iFokus

Anmäl
2009-02-28 17:09 #5 av: isa

Jag tycker om Medium. Jag brukar spela in programmen för de går så sent just nu. Den riktiga Allison har ju en egen hemsida också. Här kommer en länk till den: www.allisondubois.com

mvh isa

Anmäl
2009-02-28 17:13 #6 av: kaningodis

Det programmet kollade jag alltid på för några år sedan men nu så har jag så mycket annat så jag hinnar knappt se på tv alls men det är en riktigt bra serie!

Anmäl
2009-02-28 17:18 #7 av: joooossan

Vissa avsnitt är SUPERBRA, andra mindre bra ;)

Anmäl
2009-03-04 21:08 #8 av: Dojdan

För er som följer den svenska tablån vill jag bara påminna om att Medium har premiär imorgon (torsdag) kl 21:00 på TV4!

Anmäl
2009-03-04 21:40 #9 av: isa

#8 Tack för påminnelsen. Då kan jag titta på dem direkt nu då, när de inte går så sent.! Fast jag såg att de sänds sent också, så det blir till att fortsätta spela in i alla fall tills jag kommer till det avsnitten som jag har sett.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.