Annons:
Etikettunderhållningsprogram
Läst 1565 ggr
Dojdan
2/23/09, 11:11 PM

Vilken underhållning ser du på?

När man spenderar en fredag- eller lördagskväll hemma så brukar tv'n ganska ofta stå i centrum och det brukar finnas en hel del underhållningsprogram att välja mellan. Vad tittar du helst på?

Jag brukar oftast titta på Idol, Let's dance eller något annat som har med dans eller musik att göra. Så ska det låta eller Dobidoo brukan kunna gå hem hos mig det med!


Annons:
Liss
2/23/09, 11:47 PM
#1

Allra helst så försöker jag hitta en bra film som går på tvGlad

Annars ser jag gärna något underhållande så som melodifestivalen just nu. Inte för att de är bra, utan för att de är underhållande. Så är nog lite säsongbundet vad jag ser också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Honestyisdead
2/24/09, 7:05 PM
#2

Just nu blir det melodifestivalen.
Idol går an då det inte finns ngt annat :P

Anna
2/24/09, 8:22 PM
#3

Tittar inte överdrivet ofta på TV, kollar på filmer och serier via datorn istället.

Men på fredagskvällarna blir det Idol/Lets Dance!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Dojdan
2/24/09, 8:29 PM
#4

Jag tittar mest också genom datorn, men när jag kollar serier där så räknar jag det som att jah tittar på TV.


Abico
2/25/09, 10:19 AM
#5

Jag ser helst på film på fredagkvällarna, hittar jag ingen bra blir det ofta Let's Dance eftersom mamma följer det.

Hanna 

Cajza
2/28/09, 12:23 AM
#6

Let´s Dance, tidigare "på spåret", vi försöker hitta en bra film, men ibland är det mest skräp. Vi har Via-sat med TV 1000kanalerna och vi tycker att samma filmer visas många gånger

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annons:
Ebba-A
2/28/09, 12:26 PM
#7

Idol, Let's Dance, Melodifestivalen, Talang eller liknande brukar hela familjen titta på :)

Värd på Choklad iFokus

kaningodis
2/28/09, 12:45 PM
#8

Jag brukar väl halvtitta på Idol och melodifestivalen fast talang är sättså roligt att kolla på. Allra helst så vill jag titta på någon film.

Kastanjegårdens Kaniner

Jenahbella
2/28/09, 2:52 PM
#9

musik program blir de isf, som idol..
men kollar sällan på sånt, blir oftast filmer :)

Pedro
2/28/09, 3:40 PM
#10

Idol/Let's dance på Fredagarna och på Lördagarna blir det Melodifestivalen/film. Sen Talang också Glad

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

isa
2/28/09, 4:40 PM
#11

"på spåret" tyckte jag om.

Masamo
2/28/09, 5:28 PM
#12

Tittar gärna på kriminalare (deckare).

Upp till toppen
Annons: