Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1396 ggr
Paddiz
2009-02-28 12:33

Skenet bedrar

Det är en serie som jag bara tycker är så rolig. Patricia Routledge som spelar Hyacinth Bucket är en sådan kanonskådespelerska. Alla hennes miner är så härliga.

Serien visas på TV4 Komedi.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Annons:
Dojdan
2009-02-28 12:46
#1

Hmm… ingen aning om vilken det är faktiskt!


Masamo
2009-02-28 13:59
#2

Den som inte sett den serien har missat något! Hur kul som helst! Och Hyacinths systers man, öldrickaren i nättröja! "Nice.."

Ibland är H så pinsam att man bara vill gömma sig i kudden..

Jenahbella
2009-02-28 14:49
#3

åh den e så himla bra :D mamma och jag tittade på den serien jämt när ja bodde hemma :D hahaha! :D

Paddiz
2009-02-28 17:41
#4

Håller med #2 om att den som inte sett serien har missat något. Det som är så roligt med Hyacinth är att hon satt skräck i alla som kommer i hennes närhet. Att se alla springa när de hör henne är så roligt.

Serien heter på engelska Keeping Up Appearances.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Masamo
2009-02-28 17:45
#5

Engelsmännen är bra på att göra komediserier. De vågar skämta friskt om saker och ting, även om religioner. Här blir det minsann inga *pip* som i amerikanska program!

Cajza
2009-02-28 19:49
#6

Håller med dig Yvette!

Det är en serie som man kan se varje dag och fortfarande skratta och ha roligt åt. Jag tänker alltid "stackars Richard att han orkar".

Dom kunde börjat visa den igen nu, på t.ex. vanlig TV 4 (vi har inte 4 komedi) // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annons:
Paddiz
2009-02-28 20:17
#7

Karin: Kanske en anledning att hälsa på i Klippan varje dag. Eller? Du är så hjärtligt välkommen hit för att titta på den. Kanske lite långt men tänk så roligt du får det =O)

Som du skriver, stackars Richard och stackars grannen, Emmet och stackars prästen och stackars hela hennes omgivning =O)

Vi ses imorgon - pigga och vakna =O)

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Cajza
2009-02-28 20:24
#8

#7 Det är kanske bättre du spelar in till mig och så får jag många delar när vi ses Skrattande.

En period gick Skenet bedrar på en kanal men det var kl. 23, jag såg den ibland och somnade ibland.

Det ska bli roligt att ses imorgon, hoppas vi är pigga och vakna Skrattande

Kram Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Paddiz
2009-02-28 20:29
#9

#8 - Kanske bäst att göra så - blir i alla fall billigare =O)

Ska se färdigt på Criminal Minds från i torsdags + Sveriges värsta bilförare oxå från i torsdags och sedan blir det filmen "Insidan av ögonlocket".

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Upp till toppen
Annons: