Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Underhållningsprogram

Bygglov

2009-03-07 13:22 #0 av: Dojdan

Är inte Willy för härlig med sina egenkomponerade ord och okunskap? Skrattande Jag tycker helt klart är det är han som gör programet så sevärt om det faktiskt är!

Anmäl
2009-03-13 01:03 #1 av: Anna_Sv

Jag tycker att alla tre är suveräna på sitt sätt. De tjafsar lite med varann men är så godhjärtade så ingen blir arg.

Mija är en fantastisk inredare, alla blir helnöjda med hennes nyinredning.

Matte är en gôrduktig snickare, och perfektionist.

Willy är duktig på allt, främst att hålla folk på gott humör.

Bygglov är den bästa Göra om hemma-serien av alla.

Anmäl
2009-03-13 01:51 #2 av: Faxlin

De är så härliga i den kombination de är. Just det att de gnabbas med varandra så märker man att tonen är rå men hjärtlig. Sådant tycker jag är roligt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Anmäl
2009-03-13 02:42 #3 av: mariva

Det är ett härligt gäng! De är så olika men funkar ändå så bra ihop. Det hade varit en upplevelse att släppa in dem i kåken!

Anmäl
2009-03-14 17:37 #4 av: Anna

Ja, verkligen ett härligt gäng!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anmäl
2009-03-14 20:40 #5 av: joooossan

Willy är härlig, oja! Tycker hela programmet har sin charm ;)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.