Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Underhållningsprogram

WipeOut

2009-03-01 20:25 #0 av: Liss

Vad tror ni om de nya programet Wipeout, som kommer på kanal 5 den 8:e mars?

Jag tror att de kan bli kul med något i den genren igen, där folk får tävla i olika grenar. Ser lite farligt ut ibland, men jag tycker i och för sig att de gör de roligare att se.

Anmäl
2009-03-01 20:30 #1 av: Anna

Det ska bli jättekul att se om det är bra eller inte! Hoppas det är bra, saknar alla sådana program som sändes förr.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anmäl
2009-03-01 21:54 #2 av: Paddiz

Tror att det kan bli roligt att se. Det ser svårt ut och jag hoppas på många skratt.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Anmäl
2009-03-01 22:12 #3 av: Oriel

Ska bli kul (:

Anmäl
2009-03-02 00:58 #4 av: Singo-Torpet

ska bli kul att se vad de är för något, speciellt då en här ifån "byn" ska vara med..

Anmäl
2009-03-02 01:10 #5 av: MariaG

Har inte hört talas om. Vad är det för något?

/ Maria, värd på Sommar

Anmäl
2009-03-02 17:32 #6 av: Hera

Haha det ser så våldsamt ut :P Ska bli kul o se vad det är för ngt.

#5 Det är ett program där kändiar tävlar mot varandra. Trillar och slår sig och så ;)

Anmäl
2009-03-04 12:12 #7 av: [jenkass]

jag tycker det verkar skitkul! ångrar lite att man inte sökte faktiskt ;)

#6 kan väl inte bara vara kändisar? de gjorde ju reklam för att man skulle söka in för ett tag sen?

Anmäl
2009-03-04 16:57 #8 av: Hera

#7 Jasså, det missade jag. Tyckte dom sa på reklamen att det var kända och lite mindre kända med.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.