Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 734 ggr
pryzze
3/13/09, 1:13 AM

Teknik-handikappade kvinnor ?

Är det så eller ?

Vad jag har förstått är detta ett kvinnodominerat forum.
Därför är det kul som kille att ställa frågan: Hur stor koll har ni på bildkavlitén på er TV.

Hemma har vi en 43" plasma som har en grym bild.
Men ofta när min sambo sitter ensam och kollar så har
hon noll koll på hur man skall få bästa bilden.

Fel visningsläge och hon kör bilden genom DVD-spelaren
som då ger en klart sämre bild, o.s.v.

Bryr ni er eller . . .?

//Pryzze

Annons:
mariva
3/13/09, 2:50 AM
#1

Nä, inte så värst mycket. Skrattande

Det är innehållet i det vi ser som är det viktiga! Vi är inte handikappade. Vi har nog bara lite andra intressen, eller…?

elyse
3/13/09, 8:11 AM
#2

Jag är otroligt oteknisk, men också otroligt ointresserad. Jag kunde inte bry mig mindre om vi har en 28" vanlig TV  eller 42" plasmaskärm. När jag ser filmer för region 1 tittar jag på datorn, det är smidigt.

Jag bryr mig inte.

Tatsja
3/13/09, 8:31 AM
#3

Tack och lov för son som kan det mesta. Fast när det gäller inspelning, så trycker jag och försöker själv.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Dojdan
3/13/09, 3:52 PM
#4

Jag vet hur jag ska göra, rent tekniskt, för att få den bästa bilden. Men oftast orkar jag inte bry mig om det, det är ingenting som stör miig nämnvärt.


Gasoline
3/13/09, 11:16 PM
#5

Hehe, det där med vilken tum, upplösning och kvalite handlar inte om att man är teknisk okapabel som kvinna, utan hur mycket prylbög man är ;)

Har dock ingen aning om tum på tven, eller kvaliten, men jag ser när bildvisningen (bildformatet eller vad det kallas) är fel. Dock brukar jag vara med i garaget och skruva ibland, och det måste väl göra mig ganska händig ändå?

Ebba-A
3/13/09, 11:30 PM
#6

Jag bryr mig inte alls, jag kan inte ens torka av dammet från min tv ;)

Värd på Choklad iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: