Annons:
Etiketttv-serier
Läst 5607 ggr
Molle08
3/4/09, 1:04 PM

NCIS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Navy NCIS: Naval Criminal Investigative Service bilden från Säsong 1-3 då Kate levde i filmen.

Jag diggar Abby *snygg* :P

Annons:
Molle08
3/4/09, 1:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Nu är det ny Agent efter Kates bortgång.. det är  nu Ziva, en Mossads agent som jobbar för NCIS. och ny person är Jenny.. som hade haft förhållande med Gibbs och är deras chef.

Faxlin
3/12/09, 3:04 PM
#2

Den är så bra den här serien. Men jag älskar visserligen alla CSI serierna. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Liss
3/12/09, 3:21 PM
#3

NCIS är jätte bra! Super kul att de är ny säsong nu, men oturligt nog missar jag de varenda gång.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Cajza
3/12/09, 9:02 PM
#4

NCIS är en kanonserie, vi brukar se alla avsnitt. Visst är Abby häftig

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Liss
3/12/09, 10:54 PM
#5

Abby är riktigt härlig! man blir varm i själen av henne:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Cajza
3/12/09, 10:57 PM
#6

#5 Håller med dig,

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annons:
[KinaSylejmani]
3/12/09, 11:21 PM
#7

NCIS är jätte bra och Abby är en sån som man bara tar till sig.

Hon bara är…! Glad Hon är nästan den som "är" serien på ngt sätt.

moondancer
3/12/09, 11:49 PM
#8

NCIS är underbart. Karaktärerna är det som gör programet värt att se. Det är väldigt sällan som jag känner så mycket för en påhittad karaktär, men Abby och Ziva är helt klart människor man skulle vilja kunna träffa i verkligheten.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Telefonkontakt
3/12/09, 11:56 PM
#9

tänkte bara flika in att det är ett par platååboots som Anny har, med spännen och flames på, sånna har jag också :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Tatsja
3/13/09, 8:35 AM
#10

Den serien ser jag också. Abby är underbar. Man bara måste gilla henne. Ta bara när hennes kaka,som hon fick av Ziva försvann. Hon var bara tvungen att lösa det mysteriet.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

moondancer
3/13/09, 10:38 AM
#11

Tycker att den fisande flodhästen (var det Burt den hette) har varit med för sällan i de nyare avsnittenGråter

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

AnneN
3/24/09, 8:51 PM
#12

Puttar upp denna för att påminna om att det snart är ännu ett avsnitt av NCIS Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

moondancer
3/24/09, 10:27 PM
#13

Underbart avsnitt!!

Stackars Abby :(

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Strumpa
3/25/09, 12:08 AM
#14

hur många säsonger finns det? :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

moondancer
3/25/09, 12:10 AM
#15

sex stycken hittills (se här för mer)

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Strumpa
3/25/09, 12:11 AM
#16

#15 tack! har bara sett några avsnitt men har gillat dem Glad

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

moondancer
3/25/09, 12:13 AM
#17

#16 Om du har råd, köp DVD-boxarna. Helt underbart extrameterial följer med då, vilket gör det hela mycket roligare!

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Strumpa
3/25/09, 12:15 AM
#18

#17 jag är student, så tyvärr..men det ordnar sig på nåt sätt :) lite OT men vilken serie är det en tjej med rosa och blont hår med? är det criminal minds? det är också jättebra. annars är det CSI som jag faktiskt följt hela tiden Oskyldig

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

moondancer
3/25/09, 12:22 AM
#19

#18 är också student så jag förstår problematiken ;)

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Kenzo
3/28/09, 6:21 PM
#20

Håller med Abby är bäst.

Annons:
Telefonkontakt
4/1/09, 3:36 AM
#21

Visste ni att hon som spelar Abby är över 40 år? Tungan ute

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Tatsja
4/1/09, 8:20 AM
#22

Va? Det trodde jag inte. Men hon är störtskön

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

moondancer
4/1/09, 2:00 PM
#23

#21 Japp, har stenkoll på henne. Man skulle hitta ngn som henne, fast i min ålder. Perfekt att gifta sig med :P

En härlig sak med henne är att hon är ungefär som Abby i verkliga livet också:D

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Tatsja
4/2/09, 8:57 AM
#24

Abby är ju underbar. Sen har hon ju ett väldigt stort hjärta och nåde den som bråkar med de andra och hon får höra det.

Fast man ska ju inte ta något från henne. Tänkte på kakan från Ziva.

Hon styr i labbet och inte ens cheferna får komma och kommentera för mycket.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Molle08
4/2/09, 11:26 AM
#25

Pauley Perrette was born in New Orleans and moved several times as a child due to her father's job. She graduated college with Honours - receiving her Master's Degree in Criminology. She also studied Sociology and Psychology. She was - and still is - completely obsessed with the study of Forensic Science. She released a CD, and also has her own record company - GO Records. She currently lives in L.A. with two dogs, a cat- and any random people who show up. She has a sister - whom she absolutely adores, as well as a father. Her mother passed away in 2002. Her sister currently lives in Tennessee, and her dad lives in Alabama. Perrette says that the thing that keeps her going is Faith. Faith in God, Faith in herself, in time, in change, in infinity, in resilience, opportunity, fate, learning, the similarities and differences in us all. But, above all else, a faith in the fact that someone has everything under control - no matter how bad things may seem.

Källa imdb

Strumpa
5/14/09, 11:23 PM
#26

Coolt att Abby är så gammal :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Duracells-Gerbiler
5/17/09, 4:57 PM
#27

Wow, hon ser verkligen inte ut att vara så gammal! =P
Den enda orsaken till att jag tittar på NCIS är pga att jag vill att Ziva & Tony ska bli ihop. Förut var det Kate & Tony =P

Annons:
Link-
5/19/09, 1:24 AM
#28

Wow trodde inte hon var så gammal. Nytt avsnitt imorgon! Glad

Tatsja
5/19/09, 9:43 AM
#29

Gillar henne skarpt. Hon är så omtänksam och orolig för "sin" familj

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Snurpan79
5/25/09, 1:42 AM
#30

Detta är den enda serien jag fortfarande tittar på av alla CIS-serier så jag gillar den skarpt. :) Hoppas äen jag på att Ziva och Tony ska få ihop det. :)

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Strumpan
5/25/09, 2:11 PM
#31

NOOOO!! Säsongsavslutning på tis… Gråter

Mvh Jenny

Cerrolyn
8/27/09, 3:42 PM
#32

Jag gillar verkligen denna serien och alla karaktärerna, men min favvis är Abby, hon är bara så häftig/go.

**MVH Cerrolyn

Sehvrin
9/15/09, 10:18 PM
#33

Älskar serien, en höjdpunkt på tisdagarna. Så jag blev väldigt besviken idag då NCIS ersatts av Superstars Rynkar på näsan

Var har NCIS tagit vägen?

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

moondancer
9/15/09, 10:21 PM
#34

Jag föreslår att fler maila tv3 och fråga (  info@tv3.se  ) så kanske vi får ett svar (flera måste maila, då tv3 inte anser sig ha tid att svara på alla mail)

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Annons:
AnneN
9/15/09, 10:35 PM
#35

#33 Du ä inte ensam om att ha blivit besviken Rynkar på näsan

Det verkar som att tv3 satt i system att göra säsongsuppehåll även om säsongen är långt ifrån slut Skrikandes De har gjort så flera gånger förr även med andra serier.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Cerrolyn
9/15/09, 11:10 PM
#36

Imorgon kl 18 är det Navy säger de på tv3

http://www.tv3.se/program/navy-cis-0

**MVH Cerrolyn

moondancer
9/15/09, 11:16 PM
#37

#36 dom är gamla avsnitt (som dessutom går i repris runt 23 på kvällen. De som grå under tisdagen klockan 20:00 är nyare avsnitt som inte har sänts i sverige innan

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Cerrolyn
9/15/09, 11:48 PM
#38

#37

Jo jag vet att de är nya, och jag vet att kl 23 är det repris, men jag viste inte att reprisen går kl 18 också.

**MVH Cerrolyn

Tatsja
9/16/09, 9:35 AM
#39

Så¨gjorde tv6 med unit. Det var bara några avsnitt, sen avslut.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

moondancer
9/16/09, 11:30 AM
#40

3an och 6an verkar jobba ihop för att skapa förvirring, de flyttade över "how I met your mother" från 3an till 6an.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Strumpan
9/16/09, 1:11 PM
#41

#40 om jag har förstått det rätt så äger 3an 6an, precis som 5an äger 9an

Mvh Jenny

Annons:
moondancer
9/16/09, 1:12 PM
#42

#41 Tror det också, men det är ingen bra ursäkt för att förvirra oss Tungan ute

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Strumpan
9/16/09, 1:31 PM
#43

Nä, jag tycker att det är urdåligt av tv 3 att göra så här och det är inte första gången heller….

Mvh Jenny

Sehvrin
9/22/09, 12:57 AM
#44

#34 Nu har jag mailat TV3 från alla mina tre mailkonton Tungan ute Med tanke på vilken service de har (usel, enda svaret man får är "out of office", TV4 och SVT är betydligt bättre på det där…) så känner jag mig inte ett dugg skyldig till att ha skickat flera mail med samma innehåll.

Kanske fler borde göra samma sak, så kanske man till och med får svar… kanske Obestämd

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

giffan
10/14/09, 1:42 PM
#45

Jag kollar kl 23 på kvällen. Har inte sett det från början någon gång, så det är kul att se hur det va från start lixom.

man kanske skulle köpa hela serien..

helt underbar.

Abby är klart stört skön! Men Gibbs han är rätt mysig han med.. svår att förstå sig på lixom, men verkar super snäll! Och mcGee gillar jag med… Ja man kan inte göra annat än att gilla dem alla!!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Cerrolyn
10/14/09, 2:03 PM
#46

#45

Jag har nog sett början 2 eller 3 gånger då det är så skönt att se på tv innan jag ska sova, och då brukar det bli dem. Men nu "kan" jag ju avsnitten, så då blir det inte lika roligt.

**MVH Cerrolyn

giffan
10/14/09, 2:05 PM
#47

Å serien va ganska dyr att köpa såg jag nu….

Hmm suck. Det får bli tv ett tag till, men när man missar ibland så är det lite surt!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Tatsja
11/4/09, 9:14 AM
#48

Hur ska det gå för Ziva? Spännande värre. De kan ju inte bara sluta som de gjorde igår. Men då det börjar en ny NCIS, Los Angeles, så kanske man får svar där.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Annons:
giffan
11/4/09, 11:06 AM
#49

Va det sista avsnittet igår??

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

moondancer
11/4/09, 11:44 AM
#50

Nästa säsong fortsätter nästa vecka (tisdag 20:00 som vanligt) och efter det går NCIS Los Angeles.

Spännande blir det, och man kan ju inte göra sig av med Ziva…det går ju bara inte!!!

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Cerrolyn
11/4/09, 11:46 AM
#51

Ska bli spännande att se hur det går. NCIS LA var det inte där Gibbs och Dinozzo var förra veckan?Skäms

Hon som spelar Ziva kanske vill sluta… men jag hoppas att hon kommer tillbaka.

**MVH Cerrolyn

moondancer
11/4/09, 12:13 PM
#52

#51 Jupp, vi (jag och sehvrin) misstänkte att det var ett pilotavsnitt.

Men, vill inte alls att hon ska sluta! Fast, med tanke på att hon ersatte Kate (vars skådespelerska också ville sluta) kanske det blir bra. Ziva är ungefär 7,3 gånger coolare än Kate, så om nästa blir 7,2 gånger coolare än Ziva kan det bli bra.

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Cerrolyn
11/4/09, 2:02 PM
#53

#52

Jag vill inte heller att Ziva ska sluta, hon är häftig.

**MVH Cerrolyn

Cessy
11/7/09, 2:57 AM
#54

mm……….men det är väl sådana crossoveravsnitt de hela tiden har gjort när de skall starta en ny spinnoff?! När CSI Las Vegas fick sin 1:a spinnoff CSI Miami så begav ju sig Vegas teamet till Miami. Likaså var det ju när CSI New York skulle starta. Då begav ju sig Horatio till New York o löste något fall tillsammans med CSI New York teamet. Att de gör likadant med NavyCIS när dennes spinnoff skall startas är ju helt enkelt tydligen bara tydligen så de gör.

Fast jag undrar jag hur det blir med Ziva om hon kommer tillbaka. Gibbs ville ju ge henne tid o jag var för nyfiken så jag sökte o vad jag kan se så verkar det ju inte som hon är borta, så det kommer nog ingen ny på Ziva plats. Ska bli spännande med ny säsong på tisdag o att sedan spinnoffen går direkt efterSkrattande

Sehvrin
11/7/09, 4:17 PM
#55

#54 NCIS hade sitt pilotavsnitt i JAG (På heder och samvete) dessutom. Jag finner det småkomiskt att NCIS LA är en spinnoff på en spinoff (men så är jag känd för att vara lättroad….)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Cessy
11/7/09, 5:12 PM
#56

Jo jag glömde ju skriva det utan tog exemplena från CSI-serierna, men jag menade inte att NavyCIS var en spinnoff på dem, även om CSI också har samma sak - spinnoff på spinnoffenSkrattande

Sehvrin
11/7/09, 5:18 PM
#57

#56 Fattade att du inte menade att NCIS var en spinnoff på CSI Glad Kom bara med lite extra information Flört

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Cessy
11/7/09, 5:21 PM
#58

Oki-dokiGlad

moondancer
11/10/09, 10:01 PM
#59

OMG!! Jättenöjd med säsongsstarten på NCIS. Nu ska man bara se hur spinoffen blirSkrattande

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Cerrolyn
11/10/09, 10:15 PM
#60

Hon är tillbakaSkrattande

**MVH Cerrolyn

moondancer
11/10/09, 10:26 PM
#61

Jaaaa!!!

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Sehvrin
11/15/09, 1:13 AM
#62

Det var en riktigt bra säsongsstart Skrattande

Däremot kändes NCIS Las Vegas lite tveksam. Den var rätt ok, men saknade all NCIS-känsla och liknade snarare Mission Impossible eller nåt liknande. En av de saker jag kopplar ihop med NCIS är att det är relativt trovärdigt, men LA kändes inte alls trovärdig. Dessutom störde jag mig lite på den "stackars" huvudkaraktären. Fast Hetty var i alla fall cool =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Cessy
12/12/09, 2:29 PM
#63

Tja så mycket NCIS känns ju inte riktigt NCIS LA men jag har däremot inget emot den för den känns på sätt o vis lite fräsch o annorlunda. Nu återstår det ju o se vad det blir av den, för jag är inte helt fast i den på samma sätt som i gamla NCIS-serien - inte ännu i alla fallSkrattande

Tatsja
1/25/10, 10:12 AM
#64

NCIS börjar på tisdag 26 januari igen på  tv 3

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

moondancer
1/25/10, 11:25 AM
#65

Äntligen…hoppas tv3 orkar visa lite fler avsnitt den här omgången…och inte ersätta med Anna Anka igen  *morra*

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Cessy
1/25/10, 11:30 AM
#66

#65 Hu …. skräms inteFörvånad Jag ser ju fram mot både NCIS o NCIS-LA starterna imorgon. Fast tyvärr får jag se den sistnämnda på reprisen på fre. kl. 18.00 eftersom den krockar med ett annat favoritprogam - So You Think You Can Dance. Fast på ett sätt gör det inte så mycket för övriga familjen kan inte alls titta på tisdagar o det är ju faktiskt rätt trevligt o sitta ihop med dem o titta på någon av dessa båda NCISSkrattande

Upp till toppen
Annons: