Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
Sport på TV

Tonårsliv

2009-04-09 04:32 #0 av: Dojdan

Tonårsliv är en dokumentärserie på SVT1 där man får följa tre unga tjejer. En ung mamma, en med anorexia och en med svår dyslexi. Det är ett väldigt intressant program!

Går på måndagar på SVT1. Men man kan se de avsnitt som visats hittills på SVT Play!

Rekommenderar varmt!

Anmäl
2009-04-11 01:47 #1 av: Abico

Jag tog faktiskt och tittade på de avsnitt som var upplagda på svt play, väldigt intressant som sagts. Vilken tid går det på tv?

Hanna - SMF 461 Abicos - Blogg

Anmäl
2009-04-11 01:57 #2 av: isa

Av en händelse så tittade jag på reprisen på sVT 24, idag om tjejen som hade ätstörningar. Det var intressant .

Anmäl
2009-04-11 02:35 #3 av: Strumpa

jag ser det varje vecka, onsdagar på ettan. missa inte :) gillar verkligen denna typ av program.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Anmäl
2009-04-11 02:39 #4 av: Link-

Det där låter intressant. Ska nog kolla på svtplay.

Anmäl
2009-04-11 02:40 #5 av: Strumpa

#4 gör så :) tror du kommer gilla det med =)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.