Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Grymt irriterad på TV-serier som inte avslutas

2009-03-13 01:06 #0 av: pryzze

Hur många serier har ni fastnat för och sedan
har de lagt ner serien utan att avsluta den.

4400: Började skitbra för att tappa.
men sista säsongen var återigen superb,
(8,0 på imdb)

Surface: Otroligt bra serie i marin miljö.
lades ner efter en säsong (7,4 på imdb)

Rome: Om antiken, Rom ( 9,2 på imdb)

Carnivàle: Lite Twin Peaks inspirerat
(9,1 på imdb)

Det finns säker massor av fler exempel.

//Pryzze

Anmäl
2009-03-13 08:37 #1 av: Tatsja

Tyvärr är det ofta så. Går de inte bra i USA, så läggs det ner. Sen om vi köpt in dem, så får vi snällt finna oss i att de läggs ner. Det är synd när många utanför USA gillar en serie.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anmäl
2009-03-16 16:36 #2 av: elinn

Kommer ihåg att jag började titta på en serie för något år sedan som sen bara försvann.

Kommer självklart inte ihåg vad serien hette men har för mig att det var något med ocean... Handlade om en tjej som var djävulens dotter och som hamnade i en liten stad och skulle försöka smälta in. Hon var född ond men försökte kämpa emot.

Anmäl
2009-03-16 17:44 #3 av: elyse

Jag kände också så gällande Rome. 

Anmäl
2009-03-17 08:55 #4 av: Tatsja

Så var ju även snacket med Eureka när den visades första gången. De skulle inte sända den mer, men det blev ju ändå att den blev populär och sändes med fler avsnitt.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.