Annons:
Etiketttv-serier
Läst 2167 ggr
elinn
4/29/09, 10:48 AM

Skönheten och odjuret

Av en slump så kunde jag inte sova igår och låg och slötittade på tv och råkade komma till tv4Guld.

Där visade de Skönheten och odjuret, kommer ni ihåg den serien? Med Vincent som var hälften människa, hälften lejon och som levde i kloakerna och tjejen han träffar. Jag älskade den när jag var yngre.

Någon mer som har minnen från den här serien?

Bilden kommer från Googles bildsök

// ElinN

Annons:
Pose-idon
4/29/09, 1:01 PM
#1

Jag har sett dom teckade filmerna Oskyldig

//Elin

Ebba-A
4/29/09, 4:42 PM
#2

Tog bort bilden, då den bryter mot upphovsrättslagen.

Värd på Choklad iFokus

MariaG
4/29/09, 8:27 PM
#3

Ja, den serien följde jag. Missade inte ett avsnitt. Men nu ser jag den en del på tv4guld. För man kommer inte ihåg allt.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

[KinaSylejmani]
4/29/09, 9:37 PM
#4

Ja, den serien kommer jag så väl ihåg. Jag såg alla avsnitt utom det sista, då jag körde från Skåne till Skellefteå.

JohannaMax
4/29/09, 10:29 PM
#5

Den såg jag med!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

elinn
4/30/09, 12:20 AM
#6

#2 Jag trodde det var ok att använda en bild så länge man talar om var den kommer ifrån. Men har jag fel så ber jag så mycket om ursäkt Glad Var verkligen inte meningen att sno någons bild.

// ElinN

Annons:
Ebba-A
4/30/09, 12:35 AM
#7

#6 Man måste fråga fotografen om lov innan :) Det gör inget ingen skada skedd.

Värd på Choklad iFokus

Tintin82
1/23/13, 11:00 PM
#8

Ja jag älskade den serien

MissInAction
1/30/13, 1:26 PM
#9

Gammal tråd men ja, jag följde den och jag älskade den! ♥ Skulle väldigt gärna se om den igen om jag hittade den Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[elefanta]
1/31/13, 5:05 PM
#10

Den minns jag, tyckte om den i början sedan blev det krångligt och konstigt mot slutet. Visst gjorde han som spelade Vincent Hellboy senare?

Niiinah92
2/1/13, 1:52 AM
#11

Jag såg igenom säsongerna för inte så länge sedan då jag var så liten när den sändes och jag mindes inget mer än vincent och kloakerna. Tyckte det var störtbra fram till sista säsongen, då floppade den så totalt att jag blev gråtfärdig och tvärilsken.

#10 Japp det är samma skådespelare, Ron PerlmanGlad

[elefanta]
2/1/13, 6:29 AM
#12

#11 ja jag tänkte väl det, tittade på en del bilder och man ser att det är han trots snygg "make up".

Jag gillade att det fanns en plats dit alla som inte passade in fick komma och att alla tog hand om varandra där nere i tunnlarna. Ett juste kollektiv liksom.

Upp till toppen
Annons: