Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1627 ggr
Link-
4/9/09, 3:50 AM

Tips - Arkiv X på 4:an igen

Arkiv X går på tv igen! Kring 01 på natten. Just nu är det säsong 1 avsnitt 3.

Är så nöjd! Ett av mina favoritprogram.

Annons:
Dojdan
4/9/09, 4:57 AM
#1

Arkiv X är en serie som jag aldrig fastnat för.. har väl inte tittat på¨det ordentligt heller.. man kanske ska ge det en chans :)


JohannaMax
4/9/09, 4:57 PM
#2

Har kollat lite då och då men ska det gå den tiden så skippar jag det nog…då sover jag jättegott förhoppningsvis!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

isa
4/10/09, 9:10 PM
#3

För mig var det en gammal favorit. Jag blev jätteglad när jag såg det i tv-tablån. Jag har spelat in första avsnittet och ska kolla på det sen. Dessvärre tror jag att jag nuförtiden inte kommer att tycka att den är lika bra som jag tyckte då. Men vi får se, ska bli spännande att kolla ialla fall.

Strumpa
4/10/09, 9:47 PM
#4

vi har alla säsonger här hemma =) det är verkligen kult! men andra, tredje och fjärde säsongen är bäst. första är inte så himla bra tycker jag….resten av säsongerna har sina bra och mindre bra episoder  Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Link-
4/11/09, 12:28 AM
#5

Haha! Det är kul att se hur mycket program åldras. Den är ju så… 90-talig. Glad

elyse
4/11/09, 8:01 PM
#6

Jag samlade säsonger och var ett superfan i tonåren, men nu känns det inte lika roligt längre. Jag såg inte ens filmen som kom för ett tag sedan. Mina favoritsäsonger var 1, 2, 3, 4 och 6. Tooms är lugnt den bästa "skurken"!

Annons:
isa
4/12/09, 12:43 PM
#7

Har kollat nu på första avsnittet. Det var roligt. Vad unga de var! Kul att se hur "Mulder" och "Scully" mötte varann inom FBI, när det fick börja jobba med varann.Det hade jag glömt bort. Ska fortsätta spela in. Jag blev inte besviken. Men som sagt, det märks att den är från 90-talet.

Link-
4/23/09, 3:31 AM
#8

Do do do do do dooooooooooo….

isa
4/25/09, 11:29 AM
#9

#8 Da do do do do doooooooooooo

Förstår att det är intro-låten du har skrivit.Här kom "andra versen"Glad

Link-
4/25/09, 7:33 PM
#10

Skrattande

isa
4/28/09, 12:48 AM
#11

Inatt blir det Arkiv X igen Glad Jag spelar in dem och kollar dagen efter. Tänk att det redan har hunnit bli del 13!

Strumpa
4/29/09, 1:51 AM
#12

De avsnitt jag minns bäst av alla är "den fettsugande vampyren" sen jag var liten, typ 7-8 år. Nu när jag sett alla avsnitt i vuxen ålder så inser man att man inte blir riiktigt lika påverkad av alla konstiga figurer nu som man blev då ;)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Upp till toppen
Annons: