Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1383 ggr
Strumpa
4/12/09, 3:53 PM

Det okända

Här kan man diskutera Det okända.

Vad tycker ni om programmet?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Link-
4/12/09, 5:15 PM
#1

Jag brukar titta ibland. Tycker att det är ganska intressant även om jag tror att en del är "fejk".

Strumpa
4/12/09, 5:16 PM
#2

#1 håller med precis :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

SaraC
4/12/09, 9:11 PM
#3

Jag gillar att titta när Terry Evans är med.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

RavenTheAngel
4/14/09, 4:49 PM
#4

Hej.

Jag tror olika medium har olkia arbets sett,en del överdriver en hel del..

De är är synd för då tappar man intresset för programmet.

Och att de gör så på tv hur verkar då vi andra som oxå jobbar med de..

Skäms över att de gör så där för,rent ut sabba för andra som kan detta med..

Att överdriva en del,sen sitt oprofessionella sett de skrämmer ju livet ur folk ,gör de typ farligare,allvarigare än vad de kanske varit i en del program..För att bara ge bra tv siffror,göra bra tv,de suger rent ut sagt..

Men jag gillar,se på de (finns ju inte så många andra såna här program,välja på så de är kul,se vad som händer runt om i sverige..)

,väljer tro vad jag vill om de jag ser i programmet.

Eller de är huvudsaken de hjälper personen/personerna ,lär dem hur man kan göra för att inte vara så öppna,mm råd.

de är bra men de kunde görat lite mer proffsigare vissa är duktiga men de är inte ödmjuka,redo för de fast de ska ha hållit på med de i många år.de syns snabbt.

Är själv ny på detta,försöker lära mig mer,mer.Och även av andras misstag de kan man ju göra..Tungan ute

Hade gott där ute detta var lite vad jag tänker,tycker om de programmet..

kram,ljus

Strumpa
4/14/09, 5:39 PM
#5

Terry Evans verkar ha "mest" förmåga, eller vad man ska säga (hur man nu kan mäta det genom tv-rutan ;)) Jag gillar i alla fall hans sätt att vara och prata, och det han berättar är alltid intressant =)

Frågan är ju lite hur man "kvalificerar" sig till att få vara med i programmet egentligen? Alla kan tro, men det kan ju vara svårt att bevisa för andra och därför känns det ibland lite "för otroligt" för att inte vara lite överdrivet.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Link-
4/15/09, 2:56 AM
#6

Läste just en tråd i ett annat forum där en kille inte trodde på Terry Evans förmåga. Då blev en annan kille arg och polisanmälde den första för förtal eller nåt sånt. Så man får akta sig när man pratar om herr Evans haha Flört.

Annons:
JohannaMax
4/15/09, 1:14 PM
#7

Jag tittade på det förr o gillade det men nu har jag tyvärr inte den kanalen längre…Gråter

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

nera
4/15/09, 9:27 PM
#8

Ikväll är det sista avsnittet för denna gång. Skulle visst vara från Borgvattnet om jag inte minns alldeles fel.

elinn
4/15/09, 11:40 PM
#9

Har aldrig sett det och kommer nog aldrig att göra heller. Det är inget som lockar mig.

// ElinN

RavenTheAngel
4/16/09, 5:50 PM
#10

Saknar programmen de hade på kanal 5 om jag ej minsn fel om kanalen de om förnimmelse av mord,nåt om tidigare liv..

Har nån av er sett,följt de?

De gick för några år sen nu nån gång på 2003 kanske tom om jag ej minsn fel..?

De tyckte jag var bra,liknande som de okända är då..

Synd de ej kommer tillbaka..Får väl hoppas de kanske börjar igen nångång..

Link-
4/19/09, 2:08 AM
#11

Förnimmelse av mord… Har för mig att det handlade om medium som skulle hjälpa polisen med ouppklarade mord. De "såg" vad som hände, offren och gärningsmännen och så vidare. Kommer ihåg att den där Jörgen var med.

Jag följde inte det men såg reklamen.

Strumpa
4/19/09, 2:11 AM
#12

Jag känner också igen det! Här kan man läsa lite om programmet på wikipedia.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

RavenTheAngel
4/21/09, 3:31 PM
#13

#11 japp de var de ena programmet..Glad

förnimmelse av mord de var bra..,denna ljus håriga kvinna lena tror jag hon heter var oxå med där..,ev terry evans ,så jörgen då..

sen var de en tjej med långthår som oxå sökte till akademin i de okända..hon kom nog på någon plats minsn ej vilken nu eller om hon åkte ut innan minsn ju ej allt skrattar..Flört

sen var de en annan blond kvinan med i de programmet med..

tidigareliv de var väl typ jörgen som var med där med,terry evans om jag ej mins fel nu,sen anders åkensson var nog med i båda programmen..kan blanda ihop allt..Skrattande

de var ju några år sen som sagt detta sändes..

undrar om de nånsin kommer komam tillbaka för de var så bra program ena som efterlyst nästan fast mediala folk som jobbar som poliser skrattar..:) de var bra,intressant,se hur rätt de kunde känna,se,de satte ju fart på poliserna igen,de tog upp fallen vet ej om de löste nåt men att de sätter fart med gamla fall igen är ju bara bra de tycker jag.:)

#12 ska kolla de tack för tipset..Tungan ute

Nån som såg akademin för de okända?

hade gott alla vänligen raven the angel

Annons:
Upp till toppen
Annons: