Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1376 ggr
Allamej
5/10/09, 2:34 PM

Dollhouse

Dom lever som blanka sidor i ett stort spa-liknande hus och dom kan få vilken personlighet som helst.

Serien går på Tv400, Någon som sett den? vad tycker ni?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Strumpa
5/10/09, 9:30 PM
#1

Jag har bara sett första avsnittet. Men det var inte så fängslande som jag hoppats på :) Blir serien bättre sen?

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Allamej
5/10/09, 9:43 PM
#2

Oja, den blir bara bättre och bättre :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Cessy
5/11/09, 1:27 AM
#3

Nej aldrig sett, men jag ser ju inte så ofta serier direkt på tv. Undantag just nu är Project Runway, reprisen på den gamla Top Model 6 (har ju aldrig sett någon av de olika Top Model tidigare, men jag gillar verkligen tempot med ett nytt avsnitt varje dag mån-FreSkrattande) o så då att jag upptäckte att denna säsongen American Idol 2009 går på TV400 nu o den bara måste vi se o är ju def. ingen serie jag köper för att titta på sedan.

E-meli
6/22/09, 3:33 PM
#4

Jag har sett alla avsnitt till säsong avslutningen.. Det är jätte bra ! Det känns nästan som om jag saknar det x) Det första avsnittet är kanske lite segt men det blir ju bättre i andra .. Det blir ju klart bara bättre och bättre ! :D:D

Strumpa
6/22/09, 3:36 PM
#5

Jag gillade verkligen avsnittet med psykopaten :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

E-meli
6/22/09, 3:37 PM
#6

Ahh det va riktigt bra ! :D

Annons:
E-meli
6/22/09, 3:38 PM
#7

#5 Brukar du kolla på Dollhouse ofta ?

Strumpa
6/22/09, 3:39 PM
#8

#7 Jag har inte sett alla avsnitt tyvärr :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

E-meli
6/22/09, 3:41 PM
#9

Okej men dom är jätte bra så det tycker jag du ska göra :P :D

dijete
6/22/09, 3:57 PM
#10

Det finns nu också en artikel om Dollhouse här!

Upp till toppen
Annons: