Annons:
Etikettfilm-på-tv
Läst 1431 ggr
Strumpa
5/12/09, 7:50 PM

Vad äter/dricker ni vid TV:n?

Vi har ju redan en bra artikel om snabba tv-snacks, och då undrar jag;

Vad äter ni helst när ni tittar på TV?

Jag gillar att dricka te, och favoritsnacks är helt klart popcorn. Och så brukar jag ofta sitta med datorn i knät samtidigt, eller bläddra i en tidning. Men är det riktigt spännande så har TV:n min fulla uppmärksamhet Tungan ute

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Cessy
5/12/09, 7:55 PM
#1

Njae det vanligaste är inte att jag äter något, men jag har alltid med mig en kopp kaffeSkrattande

elinn
5/12/09, 9:21 PM
#2

Jag äter för det mesta något onyttigt som chips eller choklad (vilket jag gärna unnar mig eftersom jag även tränar mycket) och dricker vatten.

// ElinN

Strumpa
5/12/09, 9:31 PM
#3

#2 Hihi :) Jag unnar mig också, dock lite för ofta….men min enda träning är långpromenader = inte bra Flört

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Creation
5/12/09, 9:35 PM
#4

Vad som helst som är ätbart kan det vara ;) Alltifrån sallad, frukt, mackor och pasta, till godis och ibland chips.
Men det blir förstås inte så ofta ändå.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Liss
5/12/09, 9:41 PM
#5

Te och mackor slår aldrig fel. Och sen är ju snacks trevligt också, typ popcorn, chips och dipp, morötter och dipp, salta pinnar etc.

Jag är nog lite av en nattsvullare, eller tv svullare eller vad man nu ska kalla det. Jag måste ha något att äta till en film eller så. För annars känns de tomt ! :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Yaeko
5/13/09, 11:54 AM
#6

Popcorn är min favorit, det är alltid gott! :D

Annons:
Kramis65
5/13/09, 11:17 PM
#7

Vardagar till kl 20 serien blir det oftas kaffe och smörgås kanske man gjort choklad bollar eller en vanlig socker kaka katterna är galna i det Men helgerna till filmer och serier kan det bli varma mackor chips lördags godis. Eller räkmackor och ibland slår vi på stort då blir det päronscider till Flört

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Dojdan
5/13/09, 11:24 PM
#8

#7 Gud vad man blev sugen på en massa gott av det där inlägget :D


Strumpa
5/14/09, 12:31 AM
#9

Åh så gott, Kramis65!

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Dojdan
5/14/09, 1:55 AM
#10

Jag är en riktig godisråtta.. men har fastnat mer för salt den senaste tiden. Men det har mest blivit morötter och gurkstavar med dipp den senaste tiden. MUMS!


Strumpa
5/14/09, 1:58 AM
#11

Jag älskar salt :) Men morötter och dipp är såå gott.

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Dojdan
5/14/09, 2:00 AM
#12

Vitlöksdipp ska det vara! Eller Sourcream unions-dipp!


Strumpa
5/14/09, 2:01 AM
#13

vitlök, taco eller sourcream :D

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Dojdan
5/14/09, 2:03 AM
#14

uuuh min smabo vill alltid ha taco, det gillar jag inte i dipp! Den där vitlöksdipen som heter freesh iceland (tror jag?) är kanon!


Liss
5/14/09, 3:58 AM
#15

Jaa, vitlöskdipp och morötter är underbart gott! men nu har de bara blivit morötter dem senaste dagarna. Bara för att ha något att knapra på framför tvn :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Strumpa
5/14/09, 8:55 AM
#16

Det är smart om man har behovet att knapra på nåt att äta morötter och dyl. Jag ska nog börja göra det mer Oskyldig

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Tatsja
5/14/09, 9:05 AM
#17

Det blir kaffe och ett antal stora glas med is och vatten. Gott. Fyll ett stort latteglas med is, häll på vatten, mer is, sen bara att knapra isbitar. Mums. Jag gör åt mellan 6 - 10 glas om dagen.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Strumpa
5/14/09, 9:06 AM
#18

#17 Det låter som en hälsosam vana med isvatten Tungan ute Jag önskar jag tyckte det var lika gott som du gör :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Tatsja
5/14/09, 10:12 AM
#19

" 18 Det är det. Bara en biverkning. Toabesök oftaGlad

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Upp till toppen
Annons: