Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Vilket CSI är bäst?

2009-06-03 00:55 #0 av: Decode

Är intresserad utav att veta vad ni tycker. Vilken utav de tre CSI är bäst? Las Vegas, Miami eller New York?

Är ledsen om en likadan tråd redan finns. Är nämligen ny här och förstår inte så mycket x).

Själv tycker jag nog att Las Vegas VAR bäst, tills det kom nya skådespelare i serien. Nu tycker jag bäst om New York. Därefter L:A och sist Miami. Vet inte varför, men jag tycker CSI: Miami kan vara rätt konstigt ibland :/. . Gillar New York just för att jag älskar den staden, och även skådespelarna i denna. GILLADE skådespelarna i Las Vegas också. De nya.. Nej. Bara de 'gamla'; Nick, Catherine, etc.

Hmm. Aja. Vad tycker ni och varför?

Anmäl
2009-06-03 10:30 #1 av: Tatsja

Den förste CSI är bäst, fast de andra är inte dumma de heller

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anmäl
2009-06-03 21:04 #2 av: Cessy

Tycker också att Las Vegas är bäst. Sedan är Miami ok o New York har jag ingen aning om ännu eftersom den blir det först när vi har betat av Maiami färdigtSkrattande

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2009-06-04 09:19 #3 av: Strumpa

Jag gillar Las Vegas, Miami och NY i den ordningen =)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Anmäl
2009-06-05 10:28 #4 av: Kramis65

CSI miami tycker jag är bäst sen las vegas och NY

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.