Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu Senaste inläggen

TV-serier Bygg- och inredningsprogram Dokusåpor och reality TV TV-reklam Dokumentärer och samhällspogram Barn- och ungdomsprogram Natur- och vetenskapsprogram Sport på TV Debatt på TV Underhållningsprogram Tävlingar och TV-galor Film på TV Mat- och hälsoprogram TV-spel Skådespelare och TV-personligheter Musik på TV Övrigt om TV Off Topic Om sajten och iFokus
TV-serier

Vad tror ni?

2009-05-07 22:32 #0 av: johan-tobias

Prison rbeak är ju bara så underbart! Men vad kommer hända komemr de göra flera säsonger elelr är de slut nu? och du som tittar på de hur vill du de gör? personligen vill ajg gärna ha ett avslut..

Anmäl
2009-05-08 00:26 #1 av: MariaG

Jag tror de kommer att sluta nu snart, men för mig får de gärna fortsätta nån säsong till. Älskar den serien.

/ Maria, värd på Sommar

Anmäl
2009-05-08 09:14 #2 av: johan-tobias

ja den är ju för underbar hoppas att de blir ett nice slut ifall de avslutar den! menar jag hade gärna sätt att paul kellerman kommer tillbaks och tar över allt men som man sätt tidigare skall han vara död så man vet ju inte! Har läst att slutet skall överraska en får hoppas de isf

Anmäl
2009-05-09 13:09 #3 av: elinn

För mig hade serien redan kunnat avslutats för länge sen.

Jag älskade den serien till en början men till slut blev det bara för mycket och det tog aldrig slut så jag orkade inte kolla längre.

Men absolut en kanonserie för den som orkar se hela =)

Anmäl
2009-05-10 13:38 #4 av: Cessy

Tja här satt vi som klistrade vid 1:a säsongen, men så då vi började se andra säsongen så blev det liksom inte samma sak när de tagit sig ut o var på rymmen, så vi tappade bort den helt enkelt.Obestämd

Värd på Smyckestillverkning!

Anmäl
2009-05-11 18:10 #5 av: Dojdan

Vad jag hört så är inspelningarna redan avslutade för gott. AVslutet är nära!

Anmäl
2009-05-12 09:02 #6 av: Tatsja

Hörde också att den går i graven. Den serien  fastnade jag aldrig för. Tråkig.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anmäl