Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1523 ggr
Cessy
2009-05-25 14:16

Vilka spännande serier rekommenderar ni?

Här hemma älskar vi serier som är spännande o som gärna får hålla vettigt tempo. C.S.I.- Las Vegas är väl storfavoriten o just nu betar vi av C.S.I. Miami, men det behöver inte vara kriminalserier, men det skall vara bra tempo o på ett eller annat sätt spännande. Kan gå åt Sci-Fi hållet också eller fantasy/äventyr.

Har sett lite på Navy C.I.S. men är ännu inte helt såld o C.S.I. New York har jag bara sett ett crossover avsnitt av, så där vet jag inte vad vi tycker ännu, men skulle ju gärna vilja hitta några fler serier som är spännande o se lite på sommarlovskvällarna. Någon har sagt Bones till mig o andra sagt Stargate SG1 o jag skulle gärna dels vilja höra vad ni tycker om dessa men också höra vilka andra spännande serier ni rekommenderar.

Annons:
Allamej
2009-05-25 17:39
#1

Stargate SG1 och Bones är förträffliga serier :) Jag kommer snart att börja ser Stargate från början igen i väntan på att Eureka och Sanctuary ska komma tillbaka och att Stargate Universe ska börja :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Cessy
2009-05-26 02:56
#2

Har köpt in Stargate SG1 säsong 1-3 nu så då får det väl bli sommarlovsserienSkrattande eller rättare sagt jag bytte dem mot mina 3 säsonger av Desperate Housewives, för de kommer jag nog aldrig se om ändå o säsong 4 (Desperate H alltså) får allt sjunka lite mer i pris innan jag tänker köpa den.

Upp till toppen
Annons: