Annons:
Etikettövrigt-om-tv
Läst 655 ggr
Strumpa
5/26/09, 11:04 AM

Vilken kanal tittar du helst på?

Vilken TV-kanal gillar du bäst? :)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
Cessy
5/26/09, 1:12 PM
#1

Tja eg. skulle jag vilja kryssa 2 alternativ. TV3 o Kanal 5, för det är på dessa båda jag mest följer några serier, fast helst ser jag även serier helst på DVD, så att man själv bestämmer taktenSkrattande (Project Runway, Top Model-repriserna o de olika C.S.I.-serierna) Filmer ser jag på Canal+ eller DVD.

Dojdan
5/26/09, 4:28 PM
#2

TV4 vinner lätt på min lista!


Liss
5/26/09, 8:11 PM
#3

Jao, TV 3 och Kanal 5 ligger nog på delad första plats.

Sen efter de ser jag mest på TV4+, TV 6, TV4, Discovery channel och Animal. I den ordeningen tror jag. 1:an och 2:an ser jag i princip aldrig på.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Akerberg
5/26/09, 8:14 PM
#4

Valde annan, men igentligen menar jag nog ingen =S Tycker inte det finns ett dugg att se på på tv =S Tittar nog max 2 timmar på en hel vecka

Duracells-Gerbiler
5/26/09, 8:31 PM
#5

Synd att man inte kunde välja två, TV3 och Kanal 5 tittar jag lika mycket på. SVT 1 & 2 tittat jag aldrig på =P

Strumpa
5/26/09, 9:14 PM
#6

TV3 tror jag:)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

Annons:
elinn
5/27/09, 3:09 PM
#7

Jag valde annat alternativ för jag kunde inte välja bara ett alternativ. Jag tycker de flesta kanaler har något som är bra och jag varierar kraftigt mellan många kanaler.

// ElinN

Creation
5/28/09, 12:51 AM
#8

Kanal fem tycker jag vinner stort. :) Desperate Housewives, Greys Anatomy, Vänner, osv… ja, de har de flesta av mina favvisprogram!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Upp till toppen
Annons: