Annons:
Etiketttv-serier
Läst 1024 ggr
Allamej
2009-06-09 21:30

Sommaruppehåll

Alla bra serier har sommaruppehåll.. det finns inget att titta på och det finns en gräns för hur många gånger man kan se Fruits Basket..

Så jag sitter och kollar på… håll i er… 90210

Jag var en av dom som faktiskt såg hela beverly hills serien. Men att jag skulle sitta och glo på uppföljaren? Det trodde jag aldrig..

Så, har ni något tips på något annat man kan se? Gärna med lite action..

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Dojdan
2009-06-10 00:46
#1

Bli medlem på TV4 Anytime så finns en hel del att se där :)


Allamej
2009-06-10 00:57
#2

Men det kostar pengar jue! :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Dojdan
2009-06-10 03:21
#3

49 kr för en månad, ganska överkomligt tycker jag.. sen nä'r man tittat på det man vill tar man bort sitt medlemsskap :)


Strumpa
2009-06-10 18:22
#4

SVT Play har en del bra program också, och TV3 webbtv =)

/Sanna

medarbetare på Nattsudd och TV

[peter54]
2009-06-11 02:13
#5

Jag tycker lite tvärtom, att nu när det är sommar kunde de sända alla skräpserier som såpor och sånt eftersom man inte tittar så mycket som på vintern, men istället sänder de alla de bästa engelska deckarserierna sommartid. Surt tycker jag.

Cessy
2009-06-11 12:10
#6

Ja anytime har jag aldrig tagit till mig just för att det kostar, men de har ju numera även en del gratisprogram som ligger 1 vecka efter att det sändes. Svt Play är suveränt bra o ett bra sätt att kunna se något som man ev. missat. Ser ju så himla lite på både 1:an o 2:an att om någon berättar om något bra, så är ofta Svt Play räddningen för att se det. Även tv3 är bra, men synd bara att deras utbud är så begränsat. hade varit kul om fler av alla serier de sänder också gått o se på datorn.

Annons:
Livzson
2009-06-11 16:00
#7

Nästan alla kanalerna erbjuder ju online Tv.
Youtube går ju också i krisfall..

// Lisa, medarbetare på Twilight

Cessy
2009-06-11 16:17
#8

Mja -YouTube erbjuder i såf all välslicad tv i små portioner vilket faktiskt jag ser som ganska jobbigt om man vill se en hel säsong av någonting o än så länge skiljer ju åtkomsten (lätthet o hitta) ganska betydligt mellan de olika kanalerna, men det blir allt bättre överallt.

[peter54]
2009-06-11 22:39
#9

Hur man resonerar när det gäller TV4 Anytime begriper jag inte. Vem betalar för att se något som redan visats fritt? Det skulle jag aldrig göra, TV är dyrt som det är och egentligen inte värt pengarna tycker jag.

dijete
2009-06-16 02:17
#10

TV3&TV6 har jätte bra ''play'' tv6.se/play och tv3.se/play

Upp till toppen
Annons: