Annons:
Etikettunderhållningsprogram
Läst 1487 ggr
Cajza
8/3/09, 11:00 PM

Lotta på Liseberg

Jag tittar på Lotta på Liseberg(paus nu), det är 2:a veckan jag ser det. Jag måste säga att det är ett trevligt underhållningsprogram. Fler som ser det?

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annons:
[peter54]
8/4/09, 2:27 AM
#1

Jag tittar aldrig på Lotta Engberg, hon är bara för mycket tycker jag, men morfar och mina barn tittade och de ropade på mig när Thomas Pettersson kom in som Malena Erman, en höjdare.

Cajza
8/4/09, 10:59 AM
#2

Javisst var det bra av Thomas Pettersson. Igår var det bra artister och mycket sång. "Temat" var Lasse Holm och jag tycker han har gjort bra musik.

Förra veckan var det Taube inspirerat och därför tittade jag, även då med bra artister.

Sedan har man kanske nått den åldern då man uppskattar "gammal musik" Skrattande

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

[peter54]
8/6/09, 4:26 PM
#3

Jag har nog den åldern inne också Flört, men just Lotta Engberg tål jag bara inte och jag har generellt väldigt svårt för dansbandsgenren i övrigt också.

Jag tycker att de liksom "slaktar" annars fin musik. Ta bara superexemplet "De sista ljuva åren" som är en finstämd visa av Peter LeMarc, men som slaktas till en riktigt sliskig tramslåt av LasseStefans eller vad nu bandet heter.

Cajza
8/6/09, 4:30 PM
#4

#3 Håller med dig. Det jag tyckte om med Lotta på Liseberg, var Taube-musik med bl.a. Sven-Bertil och Lasse Holm-musik med honom och några andra bra artister.

// Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

[peter54]
8/7/09, 1:14 AM
#5

Taube går ju alltid hem, men jag gillar inte riktigt Lasse Holm, fast det är klart, en och annan hyfsad låt har han gjort Glad

Cajza
8/7/09, 1:31 AM
#6

När jag såg Sven-Bertil var det som hans far stod där. Han blir mer och mer lik Evert.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annons:
[peter54]
8/11/09, 1:41 AM
#7

#6 Hmm, mja, jag måste nog säga att jag har bra många svängar större respekt för Evert än jag har för Sven-Bertil. Särskilt tappade han många pinnhål när han gifte sig med en tjej som kunde vara hans dotter, då blev han lite snuskgubbe i mina ögon.

dijete
8/11/09, 2:23 AM
#8

Har tittat på det med familjen någongång då vi zappat :)

Anken
8/14/09, 5:16 PM
#9

Jag har faktiskt aldrig sett det på tv men jag var på liseberg med mamma och såg Paul Potts och Salem uppträda där i måndags! =)

Det var sjukt mycket folk där men det började regna så då gick folk och jag och mamma fick jättebra platser, vi är glada att vi hade köpt regnponchos haha! Skrattande

elinn
8/16/09, 1:26 PM
#10

Jag har lite svårt för Lotta och tycker mest hon är jobbig att både lyssna och se på. Då föredrar jag Anders Lundin och Allsång på Skansen.

// ElinN

Cajza
8/17/09, 12:36 AM
#11

Jag tror att det var sista gången i måndags.

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Cajza
8/17/09, 12:51 AM
#12

#10 Är det slut på Skansen, eller är det någon vecka till?

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

elinn
8/17/09, 12:23 PM
#13

Nej Allsång på Skansen är slut för den här sommaren. Det slutade en vecka innan Lotta slutade.

// ElinN

Annons:
Cajza
8/17/09, 2:23 PM
#14

#13 Då får vi vänta till nästa sommar på Allsången. Hur var det skulle det bli en ny programledare?

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

[peter54]
8/18/09, 1:41 AM
#15

#10 Jag håller med, Anders Lundin är cool, det var han redan som barnprogramledare. Men det hjälps inte att det var han som ledde allsång på Skansen, jag klarar inte av att se den typen av program.

Anders Lundin och Jonas Lexell är annars mina programledarfavoriter.

Cajza
8/18/09, 8:12 AM
#16

#15 Vem är Jonas Lexell, ingen jag hört talas om (tror jag) Skrattande

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

isa
8/18/09, 9:13 PM
#17

Jonas Lexell hade barnprogrammet "myror i brallan". Det är det enda jag vet från honom. Jag tycker om Jonas.

Lotta Engberg känns falsk och överdrivet klämkäck. Hennes mun ler , men inte hennes ögon.

Anken
8/19/09, 3:12 AM
#18

Min farmor tycker inte heller om Lotta. Jag tycker att hon är helt okej, men att hon överdriver allt så det blir väldigt oäkta och plastigt.

[peter54]
8/20/09, 10:48 AM
#19

#16 Han hade som sagt Myror i Brallan. Han är en före detta polis som blev programledare för barn. Jätterolig och mycket pedagogisk. Ungarna älskar honom.

Han syns inte så ofta i TV, men jag har sett honom i något skämtprogram också.

Cajza
8/20/09, 9:01 PM
#20

#19 Tack för du berättade, tyvärr känner man ju inte alla Skrattande

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Annons:
Upp till toppen
Annons: